بازی Rainbow Six Extraction
یحیی رحیمی

یوبی سافت از تاریخ انتشار بازی Rainbow Six Extraction رونمایی کرد

یحیی رحیمی 23 خرداد 1400 بدون دیدگاه
314 بازدید

یوبی سافت در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2021 که به‌صورت مجازی برگزار شد، تاریخ انتشار بازی Rainbow Six Extraction و ویژگی‌های گیم پلی این اثر جذاب را معرفی کرد. این بازی اجازه‌ی نبردهای سه نفر در مقابل دشمنانی که با هوش مصنوعی هدایت می‌شوند را می‌دهد و می‌توانید روز 16 سپتامبر برابر با 25 شهریور، جلوی هجوم موجودات فضایی را بگیرید.

بازی Rainbow Six Extraction اولین بار در نمایشگاه E3 2021 رونمایی شد. اوایل این اثر با اسم Rainbow Six Quarantine شناخته می‌شد اما شیوع ویروس کرونا و اعمال قرنطینه‌ی خانگی، باعث شد تا شرکت یوبی‌سافت، اسم قبلی را به دلیل بار معنایی منفی تغییر دهد. بازی جدید مجموعه‌ی ریبنو برعکس نسخه‌های پیشین، یک اثر PvE‌ خواهد بود و خبری از زورآزمایی دو تیم مختلف جلوی یکدیگر نیست.

بازی Rainbow Six Extraction به شما اجازه‌ی تشکیل یک تیم سه نفره را می‌دهد و پس‌ازآن باید جلوی موجودات فضایی بایستید و دفاع کنید. این موجودات فضایی توسط هوش مصنوعی هدایت خواهند شد و همان‌طور که حدس می‌زنید، این بازی ممکن عنوان Rainbow Six Siege‌ خواهد بود. یوبی‌سافت از اتصال اکانت کاربران خبر داده و به‌نوعی هر دو بازی به یکدیگر متصل خواهند بود و فعالیت‌های بازیکنان میان این دو اثر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

گیم پلی و فضای بازی Rainbow Six Extraction

یوبی سافت در تریلر سینمایی بازی هم اندکی از فضای ترسناک آن صحبت کرد و نشان داد که یک نژاد از فرازمینی ها به کره‌ی زمین آمده‌اند و این تیم رینبو سیکس است که باید جلوی حمله‌ی آن‌ها را بگیرد. بازی مانند نسخه‌های قبلی در راندهای مشخصی دنبال می‌شود و بازیکنان باید به کمک یکدیگر، مراحل و چالش‌ها را از پیش رو بردارند. تیم IGN موفق شده روند بازی را تجربه کند و تعدادی از چالش‌های آن را با ما به اشتراک بگذارد. ازجمله این چالش‌ها باید به نابودی تمامی دشمنان از یک محیط مشخص، ترور یک هدف اولیه و دفاع در مقابل هجوم فرازمینی ‌ها اشاره کرد.

پس از پایان هر دور از بازی، بازیکن تصمیم می‌گیرد که آیا به بازی پایان دهد و از نقشه خارج شود یا اینکه به عمق ساختمان‌ها و فضای ترسناک بازی نفوذ کند. بازیکن می‌تواند سه بار این کار را انجام دهد اما باید دقت کرد که سطح سختی بازی هم هر بار به‌شدت افزایش پیدا می‌کند و افراد تازه‌کار، توانایی پیشرفت به اعماق نقشه را نخواهند داشت.

بازیکنان Rainbow Six Extraction می‌توانند اپراتورهایی از کلاس‌های مختلف را انتخاب کنند و جالب است که قهرمانان این بازی با نسخه‌ی Siege‌ یکسان است و تنها لباس آن‌ها متفاوت است. مشخص است که دشمنان بازی هم در کلاس‌های مختلفی قرار دارند و برای نمونه، یک نمونه از آن‌ها قادر به پنهان شدن در مکان‌های تاریک و شلیک موشک به سمت دشمنان را خواهد داشت. زنده ماندن و موفقیت در بازی، تماماً به کار تیم و استراتژی درست بستگی دارد.

بازی Rainbow Six Extraction روز 16 سپتامبر برابر با 25 شهریور منتشر خواهد شد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.