tom-clancy-s-rainbow-six-siege-ubisoft-rainbow-six
یحیی رحیمی

با گلوله های عبورکننده جدید Rainbow Six Siege دو بازیکن را درجا بکشید

یحیی رحیمی 23 آبان 1398 بدون دیدگاه
643 بازدید

یوبی‌سافت به دنبال آن است که در آپدیت سال چهارم فصل چهارم بازی Rainbow Six Siege مکانیسم تیراندازی و عملکرد گلوله ها را تغییر دهد و آن‌ها را به واقعیت نزدیک کند. با انتشار این آپدیت جدید می توانید با یک شلیک بیش از 1 نفر را بکشید زیرا که این گلوله های جدید از بدن حریف عبور می کنند و به بدن حریف دیگر خواهند خورد و حتی اگر حریف را نکشد، صدمه جدی به او وارد خواهد کرد.

یوبی‌سافت برای درک کامل این تغییرات یک تصویر شماتیک را نیز از آن منتشر کرده است که می توانید در ادامه آن را ببینید. به نظر گلوله تنها قابلیت گذشتن از بخش هایی در بدن را دارد و هر نوع شلیکی منجر به گذشت گلوله از فرد نحواهد شد. تغییر ایجاد شده به منظور طبیعی و واقعی تر ساختن تیراندازی انجام شده است و استودیو بازی می خواهد تاثیر گلوله هایی که به صورت غیر معمول به بازیکنان می خورد را نیز کم کند.

Rainbow Six Siege update

همه تفنگ های موجود در Rainbow Six Siege نیز قابلیت سوراخ کردن بدن حریف را ندارند. برای نمونه شات گان ها و تفنگ های کمری چنین توانایی ندارند و البته این به معنی ضعف آن‌ها در ایجاد صدمه نیست. تعدادی از تفنگ های جنگی و سنگین تر قابلیت کمانه شدن از بدن را دارند و برای نمونه در صورت شلیک به دست حریف، ممکن است گلوله کمانه کند و به سرش بخورد. این نوع تفنگ ها که در تصویر نشان داده شده اند توانایی گذشت کامل از بدن را ندارند.

این تنها تفنگ های از راه دور و تک تیراندازها هستند که توانایی سوراخ کردن بدن حریف را دارند و در صورتی که دو بازیکن در یک خط ایستاده باشند، با یک شلیک می توان هر دویشان را به زمین انداخت. قرار است که این سیستم در بخش تست و آزمایش قرار گیرد و بعدها به صورت کامل در بخش اصلی Rainbow Six Siege به کار گرفته شود. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.