dragon-ball-z-kakarot
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های ماه ژانویه ایالات متحده: Dragon Ball Z: Kakarot صدرنشین

یحیی رحیمی 26 بهمن 1398 بدون دیدگاه
524 بازدید

ماهی خالی از عرضه بازی های بزرگ را شاهد بودیم و در این میان استودیو Bandai Namco با عرضه نسخه جدیدی از فرانچایز Dragon Ball توانست به صدرنشین چارت پرفروش ترین بازی های ماه ژانویه ایالات متحده تبدیل شود و بالاخره بازی Call of Duty: Modern Warfare را به پایین جدول بفرستد.

بر اساس آخرین آمار و ارقام منتشر شده توسط The NPD، بازی Dragon Ball Z: Kakarot توانسته پرفروش ترین بازی ماه ژانویه 2020 ایالات متحده لقب بگیرد. با توجه به عدم عرضه بازی های بزرگ در این ماه، چنین چیزی عجیب نیست. حدود 1.5 میلیون نسخه از این بازی در هفته اول به فروش رفت و همین باعث شد که آخرین نسخه از بازی ندای وظیفه به جایگاه دوم بخزد و بالاخره مقام اول را رها کند.

در ادامه می توان بازی Madden NFL 20 را مشاهده کرد و Star Wars Jedi: Fallen Order نیز هنوز در بین 5 بازی اول قرار دارد. جدول این ماه نیز با بازی های نام آشنایی پر شده است و به طور کل ماه آرامی را در زمینه نرم افزار و بازی شاهد بودیم. در زمینه سخت افزار اما کنسول Nintendo Switch با فاصله پرفروش ترین کنسول ماه ژانویه بوده است و ماه های پیشین نیز چنین روندی را شاهد بودیم.

January-2020-NPD

میزان فروش سخت افزار نسبت به سال 2019 حدود 35 درصد افت کرده است و به دلیل نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول های نسل نهم، چنین چیزی طبیعی است. به طور کل 678 میلیون دلار درآمد عاید ناشران بازی در ایالات متحده شده بود که این مقدار نیز نسبت به سال قبل، 26 درصد افت کرده است. در مقایسه با اولین ماه 2019 شاهد بازی های بزرگ کمتری بودیم و البته به تاخیر افتادن چندین عنوان بزرگ نیز روی این میزان فروش بی تاثیر نبوده است. نظر شما در مورد آمار و ارقام این ماه چیست؟

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.