half-life-alyx
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Half-Life: Alyx مشخص شد

یحیی رحیمی 25 بهمن 1398 بدون دیدگاه
493 بازدید

چند وقت پیش کمپانی Valve عرضه بازی جدید Half-Life: Alyx را ماه مارس اعلام کرده بود و تاریخ دقیقی را کف دست ما نگذاشته بود. حالا در اعلامیه ای جدید، تاریخ انتشار رسمی این بازی واقعیت مجازی مشخص شده است و حالا می دانیم که دقیقا چه زمانی این بازی را دریافت خواهیم کرد.

تاریخ عرضه بازی Half-Life: Alyx در پیام ساده ای و روی توییتر Valve منتشر شده است. بر اساس این توییت باید گفت که بازی Half-Life: Alyx روز 23 مارس 2020 یا 4 فروردین 99 عرضه خواهد شد. Valve از زمان عرضه Half-Life 2: Episode 2 تا به حال هیچ پروژه ای در این دنیای جالب منتشر نکرده است و عجیب است که بعد از سالها بالاخره تاریخ عرضه یک بازی از سری Half-Life را می بینیم.

بازی Half-Life: Alyx در واقع یک عنوان واقعیت مجازی است که تنها با هدست های مخصوص قابل تجربه است. افرادی که بازی را تجربه کرده اند، فوق العاده از آن تعریف کرده اند و به نظر با عنوانی فوق العاده روبه رو هستیم. هر چند که نظرات مختلف است و تجربه این بازی نیز با هدست قطعا با نسخه های دیگر تفاوت دارد.

همان طور که می دانید دیگر بازی های سری Half-Life نیز روی استیم مجانی شده است و قرار بر این بود که تا زمان عرضه Half-Life: Alyx این روند ادامه پیدا کند. همین الان می توانید این بازی ها را به رایگان دانلود کنید و تا زمان عرضه بازی جدید آن‌ها را داشته باشید. هر چند که حالا می دانیم تا روز 23 مارس فرصت داریم و بعد از آن دیگر دریافت بازی به صورت رایگان ممکن نخواهد بود. بنابراین دست بجنبانید.

بازی Half-Life: Alyx به صورت اختصاصی روی استیم و در تاریخ 23 مارس میلادی یا 4 فروردین 1399 منتشر خواهد شد. می توانید بازی را روی هدست های Valve Index، Oculus Rift و HTC Vive تجربه کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.