Kingdom Come Deliverance
یحیی رحیمی

بازی های مجانی هفته Epic Games: با Kingdom Come و Aztez آشنا شوید

یحیی رحیمی 25 بهمن 1398 بدون دیدگاه
734 بازدید

فروشگاه Epic Games Store از سال گذشته تا به حال سیاست عرضه بازی های رایگان را ادامه داده است و هر هفته شاهد بازی های جدیدی هستیم. این سیاست توانسته طرفداران زیادی را به سمت این فروشگاه بکشاند و به نظر می رسد که Epic فعلا نظر به تغییر آن ندارد. به هر حال این هفته می توانید دو بازی جذاب Kingdom Come: Deliverance و Aztez را به رایگان دریافت کنید.

بازی Kingdom Come: Deliverance توسط استودیوی Warhorse Studios توسعه داده‌شده است و یک بازی اول‌شخص، ماجراجویی و نقش‌آفرینی است که در ساخت آن از موتور بازی‌سازی فوق‌العاده قدرتمند کرای انجین استفاده‌شده است. داستان بازی در مورد سقوط یک پادشاه بزرگ است که حکومت او به دست افراد نالایق می‌افتد، شما در نقش یک جنگجو باید به مبارزه با فساد و نیروهای اهریمنی بپردازید. این بازی قطعا برای طرفداران ژانر نقش آفرینی جذاب خواهد بود.

دیگر بازی مجانی این هفته نیز Aztez است که در سبک بازی های اکشن و استراتژیک است و در سال 2017 توسط استودیو Team Colorblind منتشر شده است. این بازی نیز مانند دیگر عنوان قبلی، دوره ای تاریخی را به تصویر می کشد و باید در امپراتوری آزتک ها دوام بیاورید و با نبردهای سراسر خون و خشونت روبه رو شوید. ماموریت های جنگی مختلفی پیش روی شما خواهند بود و در آخر نیز با جنگی آخرالزمانی روبه رو می شوید که تمام سرنوشت آزتک ها به آن بستگی دارد.

این دوبازی هر دو در سبکی تاریخی قرار دارند و قطعا ساعت های مفرحی برای شما خواهند ساخت. هر دو بسیار با کیفیت هستند و Epic Games Store تابه حال بازی های ضعیفی را به صورت رایگان منتشر نکرده است و از این بابت نیز خیالتان راحت باشد. می توانید تا روز 20 فوریه بازی های Kingdom Come: Deliverance و Aztez را مجانی دانلود کنید. از این لینک برای انتقال به فروشگاه استفاده کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.