Gwent
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی GWENT برای سیستم عامل اندروید مشخص شد

یحیی رحیمی 25 بهمن 1398 بدون دیدگاه
389 بازدید

GWENT به عنوان یکی از مینی گیم های بسیار جذاب و محبوب در بازی The Witcher 3: Wild Hunt شروع به کار کرد. این مینی گیم آنقدر خوب عمل کرد که استودیو CD Projekt RED آن را در قالب یک بازی جداگانه عرضه کرد و در طول سالهای گذشته با پشتیبانی مناسب بسیاری را به سمت آن کشاند. هر چند که استودیو به پشتیبانی از آن بازی روی کنسول های بازی پایان داده است اما به نظر می رسد که قرار است شروعی دوباره روی موبایل هوشمند و به خصوص اندروید داشته باشد.

سری بازی The Witcher با پخش سریال تلویزیونی به همین نام دوباره به سرتیتر خبرها تبدیل شد و حتی بیشترین تعداد بازیکنان نیز در فروشگاه استیم به میمنت همین سریال به ثبت رسید. به هر حال این بازی از روز اول تا به حال متوجه هیجان زیادی پیرامون خود بوده است. جدا از آن بازی GWENT توانسته رفته رفته به تعداد بازیکنان خود اضافه کند و بازیکنان زیادی روی PC و سیستم عامل iOS دارد و حالا نوبت به کاربران اندروید نیز رسیده است.

استودیو CD Projekt RED مدت هاست در مورد نسخه اندروید این بازی صحبت می کند و بالاخره به خود جرئت داده است و تاریخ عرضه آن را برای این پلفترم محبوب اعلام کرده است. بر اساس اعلامیه رسمی این استودیو لهستانی، ماه دیگر شاهد عرضه GWENT برای سیستم عامل اندروید خواهیم بود. همان طور که می دانید بازی GWENT: The Witcher Card Game در حال حاضر روی PC و iOS فعال است و اگر به دنبال نسخه اندروید آن هستید می توانید روز 24 مارس یا 5 فروردین آن را دریافت کنید.

ثبت نام برای دریافت بازی شروع شده است و می توانید با استفاده از این لینک به فروشگاه Google Play منتقل شوید و پیش ثبت نام را انجام دهید و روز 5 فروردین آن را به راحتی دریافت کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.