The Witcher Season 2
مبین نعمت‌اللهی

زمان پخش فصل دوم سریال The Witcher مشخص شد

مبین نعمت‌اللهی 19 تیر 1400 بدون دیدگاه
430 بازدید

سرانجام پس از مدت‌ها نتفلیکس زمان پخش فصل دوم سریال The Witcher به هنرنمایی هنری کویل، ستاره فیلم‌های ابرقهرمانانه‌ دنیای دی‌سی از جمله Batman v Superman: Dawn of Justice را اعلام کرد.

سرانجام نتفلیکس در رویداد WitcherCon که شب گذشته و با حضور عوامل تولید مجموعه‌بازی‌های ویتچر یعنی استودیو CD Project Red همراه بود، زمان پخش فصل دوم سریال The Witcher را اعلام کرد. فصل دوم این سریال که قرار است در‌ تاریخ 17 دسامبر، 26 آذر بر روی سرویس نتفلیکس پخش شود، درمجموع از 8 قسمت برخوردار است و ادامه‌ی روایت‌گر دیدار گرالت و سیری در پایان فصل اول خواهد بود.

سریال The Witcher

عنوان قسمت‌های فصل دوم سریال The Witcher

این خبر که با انتشار تریلری از فصل دوم سریال نیز همراه شد، شور تازه‌ای را درمیان طرفداران مجموعه‌بازی‌های ویتچر به پا کرد که به دنبال آن، نتفلیکس در حساب رسمی خود در‌ توئیتر، عناوین هر یک از 8 قسمت فصل دوم را اعلام کرد که به‌ترتیب می‌توان گفت A Grain of Truth, Kaer Morhen, What is Lost, Redanian Intelligence, Turn Your Back, Dear Friend, Voleth Meir و در آخر Top Secret عنوان‌ قسمت‌های 1 تا 8 فصل دوم این سریال خواهند بود، سریالی که توانسته رضایت 91 درصدی کاربران در راتن‌تومیتوز را جلب کند.

در رابطه با نسخه‌ی نسل‌بعدی بازی The Witcher 3 می‌توان گفت که این بازی به‌عنوان یک محصول مستقل برای رایانه‌های‌شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری منتشر شود و برای دارندگان نسخه‌های کنسول‌ پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان یک بروزرسانی رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه‌های نسل‌بعدی این عنوان توسط استودیو Saber Interactive، استودیو سازنده‌ی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی The Witcher 3 توسعه می‌یابد، استودیویی باسابقه‌ که از جمله همکاری‌های آن می‌توان به پروژه‌ی بزرگ و قابل‌ستایش عنوان Halo: The Master Chief Collection با همکاری تیم‌ Industries 343 اشاره داشت.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.