Anthem
یحیی رحیمی

تغییر در روند پشتیبانی Anthem؛ آپدیت های فصلی جواب نمی دهد

یحیی رحیمی 23 بهمن 1398 بدون دیدگاه
419 بازدید

بازی Anthem ساخت استودیو BioWare یکی از ناامید کننده ترین شروع های تاریخ بازی های ویدیویی را به خود دید. مشکلات فنی و البته کمبود محتوا امان به این بازی نداد و حتی خود EA نیز به ضعف و شکست بازی اعتراف کرد. از آن زمان تا به حال تیم توسعه بازی تمام تلاش خود را برای بازگرداندن آن به روندی مناسب انجام داده است و آپدیت های مختلفی عرضه شده اند.

در جدیدترین پست وبلاگ BioWare، کارگردان بازی از تغییر رویه پشتیبانی از بازی گفته است و در ماه های آینده شاهد تغییرات زیادی خواهیم بود:

تیم ما در طول سال گذشته به سختی برای پایداری و بهبود کیفیت بازی تلاش کرده است. ما بازخوردهای شما را در مورد Anthem شنیده ایم و می دانیم که نیاز به یک تجربه رضایت بخش داریم. برای همین دیدیم که باید کارهایی اساسی انجام دهیم و نیاز به یک بازطراحی تا آپدیت و بسته الحاقی داریم. در طول ماه های پیش رو، روی یک بازطراحی کامل بازی تمرکز می کنیم و چرخه گیم پلی و چالش های آن را اصلاح می کنیم و جوایزی به دردبخور قرار می دهیم و این دفعه می خواهیم تمام تمرکز خود را روی گیم پلی بگذاریم.

با این حساب از حالت فصل های طولانی بیرون خواهیم آمد و البته هنوز رویدادهای گوناگونی خواهیم داشت. همچنین بازیکنان قادر به تجربه دوباره محتوای فصول پیشین خواهند بود و با جشن یک سالگی عرضه Anthem، همه چیز تغییر پیدا خواهد کرد. در حال حاضر ارسال بازخورد و نظر در مورد بازی برای BioWare اهمیت زیادی دارد و اگر از بازیکنان آن هستید، می توانید تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

باید دید که کار بازطراحی Anthem چطور پیش خواهد رفت و آیا این به ساخت بازی های جدیدی مانند Dragon Age ضربه خواهد زد یا خیر؟ نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.