یحیی رحیمی

کمپانی EA به دنبال عرضه 14 بازی در سال مالی 2021 است

یحیی رحیمی 12 بهمن 1398 بدون دیدگاه
670 بازدید

کمپانی EA در طول کنفرانس مالی اخیر خود از عرضه 14 بازی مختلف در طول سال مالی 2021 خبر داده است. به نظر می رسد که فرانچایزهای Battlefield و Madden نیز جزو این 14 بازی باشند و همچنین 4 بازی نیز به نظر کاملا جدید و غیر ورزشی خواهند بود.

مدیرعامل کمپانی EA در کنفرانس مالی اخیر گفته است که هدف اصلی این شرکت در سال مالی 2021 افزایش درآمد و سود خالص خواهد بود و این کار نیز با سرمایه گذاری در پلتفرم های جدید انجام خواهد شد. مدیر مالی EA نیز در ادامه از رشد سرویس های آنلاین به عنوان هدف اصلی برای افزایش سود و درآمد گفته است و در کنار آن نیز قرار است بازی های مختلفی از ژانرهای متفاوت عرضه شوند.

از میان 14 بازی جدید، چهار عدد از آن‌ها ورزشی خواهند بود و شامل نسخه های جدید سری FIFA و Madden خواهد بود. همچنین 5 بازی دیگر نیز نسخه های جدید IP های قدیمی خواهند بود و البته چهار بازی نیز مربوط به توسعه دهنده های کوچک تر خواهند بود که در سراسر جهان مشغول فعالیت هستند. در آخر نیز انتظار می رود دو بازی موبایل در این بازه زمانی عرضه شوند. شایعات از عرضه Apex Legends برای موبایل خبر می دهند و احتمالا این یکی از دو بازی گفته شده باشد.

مدیر مالی کمپانی از انتظار بالای مدیران ارشد برای افزایش سود و درآمد در سال مالی 2022 گفته است. به نظر عرضه PlayStation 5 و Xbox Series X تاثیر زیادی روی برنامه های EA گذاشته است و برای همین حساب زیادی روی آن باز شده است. از جمله بازی هایی که روی نسل بعدی کنسول ها عرضه خواهند شد، می توان به FIFA 22، Madden 22 و Battlefield اشاره کرد.

قرار است بهای بیشتری به سرویس های آنلاین داده شود و مدل کسب و کار این کمپانی نیز حول همین سرویس ها تغییر یابد. به نظر شما EA چه بازی هایی در سال جدید عرضه خواهد کرد؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.