2K-Logo
یحیی رحیمی

2K Games استودیوی جدید خود را معرفی کرد؛ 31st Union در حال ساخت عنوانی بزرگ

یحیی رحیمی 23 بهمن 1398 1 دیدگاه
582 بازدید

کمپانی 2K Interactive یکی از موفق ترین شرکت هایی است که می توان در صنعت بازی های ویدیویی یافت. این کمپانی به این عظمت زیر چتر Take-Two Interactive قرار دارد و توانسته درآمد فوق العاده ای از فرانچایزها و بازی های بزرگ خود کسب کند. به خصوص بازی های ورزشی این کمپانی فوق العاده موفق هستند و فرانچایزهای بلک باستری مانند Borderlands نیز توانسته اند طرفداران زیادی دور خود جذب کنند.

2K Games در کنفرانس خبری جدید خود از اضافه شدن یک استودیو جدید به توسعه دهندگان خود گفته است و با این کار یک فرانچایز جدید به لیست بلند بالای آن‌ها اضافه خواهد شد. استودیو جدید 31st Union نام دارد و توسط یکی از باتجربه های صنعت بازی های ویدیویی به نام Michael Condrey اداره می شود. او مدیر قبلی استودیو Sledgehammer Games بوده است و تجربه زیادی در زمینه تولید بازی و مدیریت دارد. بازی های Call of Duty زیادی در کارنامه کاری او قرار دارد و قبل از آن نیز در EA سابقه درخشانی به جا گذاشته است.

فعلا چیزی در مورد بازی جدید استودیو تازه کار 31st Union گفته نشده است و تنها به عبارت یک IP بلندپروازانه بسنده شده است. در صورت دریافت خبرهای بیشتر در این مورد شما را با خبر خواهیم کرد. در حال حاضر اطلاعاتی در این مورد در دست نیست. با توجه به سابقه 2K Games در ساخت بازی های فوق العاده، احتمالا شاهد یک فرانچایز جدید و با کیفیت خواهیم بود. به نسل بعدی کنسول ها نزدیک هستیم و به احتمال زیاد این بازی نیز برای همان نسل عرضه خواهد شد.

این اولین قدم از استراتژی جدید کمپانی است و قرار است قدم های دیگری نیز در آینده برداشته شود. از جمله آن‌ها می توان به ایجاد یک زیرساخت در اروپا و به خصوص کشور اسپانیا اشاره کرد. باید دید که این کمپانی چه قدم های دیگری را در نظر دارد. نظر شما در مورد این استودیو جدید چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    رامین

    مهمان

    من تقریبا از همه ی بازی های 2K خوشم اومد مخصوصا از bioshock و broderlands مطمعنا ساخت بازی از این شعبه جدید 2K می تواند عنوانی باشد که ارزش تجربه کردن رو داشته باشد

    پاسخ دهید