insomniac-sony
یحیی رحیمی

سونی برای خرید استودیو Insomniac Games حدود 230 میلیون دلار پرداخت کرده است

یحیی رحیمی 23 بهمن 1398 بدون دیدگاه
455 بازدید

سال گذشته اعلام شد که سونی بالاخره استودیو Insomniac Games را خریداری کرده است و آن را زیر چتر استودیوهای خود به نام Sony Worldwide Studios آورده است. خرید این توسعه دهنده موفق اتفاق عجیبی نبود زیرا که دو کمپانی مدت هاست با هم همکاری دارند و سری بازی Ratchet and Calnk را نیز توسعه داده اند و اخیرا نیز شاهد عرضه بازی بلک باستری Spider-Man بودیم.

مدیر قبلی استودیوهای سونی به نام Shawn Layden از خریداری استودیو Insomniac Games اظهار خوشحالی کرده بود و آن را قدمی جدی جدی و بلندپروازانه برای سونی قلمداد کرده بود. حالا با افشای مبلغ قرارداد، چنین صحبتی منطقی به نظر می رسد.

آرشیو SEC اخیرا رقم قرارداد بین سونی و استودیو Insomniac Games را فاش کرده است. بر این اساس سونی 229 میلیون دلار برای خرید آن پرداخت کرده است. البته این مقدار آنچنان زیاد نیست که چشم هایمان از حدقه بیرون بزند زیرا که ارقام بزرگ تری را در این صنعت گسترده مشاهده کرده ایم. کمپانی های زیادی مبالغ هنگفتی برای خرید استودیوها پرداخته اند و با مقایسه آن‌ها می شود دید که سونی توانسته معامله خوبی داشته باشد.

استودیو Insomniac Games سالهاست که با سونی در ارتباط است و تمام بازی های خود را به طور انحصاری برای کنسول های PlayStation تولید کرده است. فعلا مشخص نیست که بازی بعدی آن‌ها چه خوااهد بود اما با توجه به موفقیت بی حد و شمار Spider-Man ممکن است شاهد دنباله آن باشیم. با ورود به نسل بعدی کنسول ها، قطعا بازی بعدی آن‌ها را نیز خواهیم دید. بسیاری باور دارند که دنباله بازی Ratchet and Clack را خواهیم دید و باید دید که در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.