PlayStation-logo
یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه ژوئن سرویس PlayStation Plus مشخص شد: Borderlands و Sonic!

یحیی رحیمی 10 خرداد 1398 بدون دیدگاه
680 بازدید

سونی مرزهای زیادی را با کنسول PlayStation 4 جابه جا کرده است و به نظر می رسد که بسیاری از کاربرانش نیز انتظارات بسیار بالایی از سونی داشته باشند. برای نمونه بازی Days Gone باعث شد که بسیاری به اختصاصی های سونی شک کنند و آن را جزو بازی های سونی نیز حساب نکنند. سونی مدتی پیش از تعداد کاربران سرویس PlayStation Network حرف زد و آمار خیره کننده ای را شاهد بودیم.

یکی از سرویس های آنلاین سونی اما PlayStation Plus است و هر ماه 2 بازی از طریق این سرویس به صورت رایگان برای کاربران PS4 منتشر می شود. این ماه اما شاهد دو بازی خوب به نام های Borderlands: The Handsome Collection و Sonic Mania هستیم که هر دو فوق العاده جذاب و سرگرم کننده هستند و می توانند اوقات فراغت شما را به راحتی پر کنند.

بازی Borderlands: The Handsome Collection البته دو نسخه Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel را به همراه تمام DLC های منتشر شده داخل خود دارد. همچنین جلوه های بصری بازی نیز آپدیت شده است و می توانید از آخرین کیفیت ممکن لذت ببرید. چیزی تا انتشار Borderlands 3 نمانده است و تا آن زمان می توانید، خود را با این دو بازی سرگرم کنید.

دیگر بازی رایگان ماه ژوئن PlayStation Plus نیز Sonic Mania نام دارد که بازیکن را به دوران جنسیس برمی گرداند و باید با این موجود آبی و دوست داشتنی سر و کله بزنید. این بازی طرفداران زیادی پیدا کرده است و به مذاق خیلی ها خوش آمده است. البته این نسخه Sonic Mania Plus نیست و همان نسخه استاندارد بازی است که البته برای دریافت ورژن اصلاح شده آن، می توانید بسته الحاقی موجود را خریداری کنید.

سونی چند ماهی است که تنها کاربران PlayStation 4 را در لیست اعضای PlayStation Plus می بیند و به همین دلیل تعداد بازی ها به دو عدد کاهش یافته است. از تاریخ چهارم ژوئن، می توانید این دوبازی جالب را به رایگان دریافت کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.