crash bandicoot
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Crash Bandicoot به پلتفرم موبایل خواهد آمد

یحیی رحیمی 19 بهمن 1398 بدون دیدگاه
798 بازدید

موفقیت بازی Crash Bandicoot’s N. Sane Trilogy و همچنین Crash Team Racing: Nitro-Fueled باعث شد که کمپانی Activision به بازسازی بازی های قدیمی ایمان بیاورد و یک سری عناوین کلاسیک را زنده کند. مدیرعامل این شرکت آمریکایی در ماه اوت از فرصت های زیادی پیرامون IP هایی مانند Crash صحبت کرده بود و اخیرا نیز شایعاتی پیرامون توسعه چند ریمستر دیگر منتشر شده است.

بسیاری باور دارند که صحبت از فرانچایز Crash به معنی توسعه نسخه های جدیدی برای کنسول های نسل آینده است و هر چند که این امید هنوز نمرده است اما به نظر بازی جدیدی سری Crash Bandicoot یک نسخه موبایلی خواهد بود و در ژانر امتیازی و دویدن بی نهایت.

همان طور که می دانید استودیو King تحت مالکیت Activision قرار دارد و سری بازی Candy Crush را به بازار عرضه کرده است. در توییت جدیدی که توسط دو طرفدار بازی Crash منتشر شده است، یک آگهی تبلیغاتی از بازی جدیدی منتشر شده است و البته این آگهی حالا حذف شده است. دو تصویری که منتشر شده است، نشان از یک بازی موبایلی در ژانر دویدن بی نهایت و امتیازی دارد.

دویدن، پریدن و جاخالی دادن هسته اصلی تمام بازی های Crash هستند و قرار است ماهیت این بازی جدید نیز همین باشد. در گزارش جدیدی، داستان این بازی نیز فاش شده است. به نظر شاهد یک روایت کاملا جدید خواهیم بود و Coco و البته دکتر Neo Cortex نیز در بین شخصیت های این بازی قرار دارند. جدا از آن مکان بازی نیز جزیره Wumpa خواهد بود و یک سری مسیرهای پنهان نیز در جزیره وجود خواهد داشت. از وجود سلاح نیز صحبت شده است و جنبه های مختلفی در این بازی به کار گرفته شده است.

Activision از سال پیش تصمیم به عرضه بزرگ ترین فرانچایزهای خود روی موبایل گرفته است و باید که Crash Bandicoot Mobile را نیز شاهد خواهیم بود یا خیر؟ نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.