resident-evil-logo
یحیی رحیمی

درز اطلاعات جدیدی درمورد Resident Evil 8؛ اروپای شرقی و قلعه برفی

یحیی رحیمی 21 بهمن 1398 بدون دیدگاه
1,047 بازدید

در طول هفته های گذشته اطلاعات زیادی از بازی Resident Evil 8 فاش شده است. هفته پیش شاهد درز اطلاعاتی در مورد شخصیت ها و مکان بازی بودیم و فهمیدیم که بازی اول شخص است و شخصیت Ethan Winters نیز دوباره حاضر خواهد بود. گفته شد که این اطلاعات از یک نسخه اولیه و رها شده بازی به دست آمده است و روند ساخت بازی تازه شروع شده است و فاصله زیادی تا عرضه داریم.

در ویدیوی جدیدی که توسط GAMEZ.de منتشر شده است، یک افشاگر به نام ChaoticClaire ادعا کرده است که شروع دوباره توسعه بازی اشتباه است و به نوعی بازی حدود دو سال تا عرضه کار دارد. در ادامه بخش های دیگری از بازی Resident Evil 8 نیز مطرح شده است. قرار است این دفعه به اروپای شرقی برویم و روستایی برفی را شاهد هستیم. احتمالا یک قلعه قدیمی نیز در بازی وجود داشته باشد.

همچنین یک سری دشمنان به خصوص مانند زامبی با زره شوالیه را خواهیم دید و بعضی از آن‌ها نیز شمشیر به دست خواهند داشت. دقیقا چیزی مشابه بازی Resident Evil 4. همچنین موجوداتی گرگ مانند نیز به بازی بر می گردند و احتمالا چندین جادوگر را نیز در بازی مشاهده کنیم. در ادامه از بازگشت شخصیت Chris Redfield نیز گفته شده است اما قرار است که کمی تغییر در این مورد ایجاد شود.

گفته شده است که حالت اکشن بازی Resident Evil 8 نیز مشابه نسخه هفتم است. بر اساس این اطلاعات جدید، صحبت های قبلی در مورد بازی متوقف شدن توسعه بازی و ریبوت کردن دوباره آن اشتباه بوده است. به نظر، کارگردان بازی مدتی با Capcom همکاری داشته است و بیشتر در پشت صحنه و تولید کننده بوده است. مانند همیشه این اطلاعات درز شده را چندان جدی نگیرید و به خصوص این یکی را. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.