the-last-of-us-part-2
یحیی رحیمی

بهبود توانایی تیراندازی با کمان توسط بازیگر Ellie در بازی The Last of Us Part 2

یحیی رحیمی 21 بهمن 1398 بدون دیدگاه
823 بازدید

استودیو NaughtyDog به اندازه کافی اطلاعات در مورد بازی The Last of Us Part 2 در اختیار ما گذاشته است. ما حالا تاریخ عرضه بازی را می دانیم و همچنین می دانیم که داستان آن تا حدودی در چه موردی است. کارگردان بازی اخیرا مصاحبه های متعددی در مورد بازی داشته است و برای نمونه گفته بود که این بازی از تمام توان و قدرت کنسول PS4 استفاده خواهد کرد و همچنین مانند بازی Uncharted 4 شاهد محیط های بزرگتر و بازتر هستیم

در کنفرانس E3 2018 بود که یک نمای نزدیک از گیم پلی بازی را مشاهده کردیم و شخصیت Ellie را در حال نبرد و تیراندازی دیدیم. به نظر بسیاری حرکات او بسیار خشن و بوده است و با توجه به اینکه حالا Ellie شخصیت اصلی بازی است، لازم است که توانایی های خود را در نبرد با زامبی ها و دیگر دشمنان رونمایی کند. او سلاح تیر و کمان را به عنوان یکی از سلاح های مورد استفاده خود انتخاب کرده است.

Ashley Johnsnon بازیگر نقش الی در بازی The Last of Us Part 2 برای ایفای نقش بهتر، به یادگیری تیر و کمان و تیراندازی با آن پرداخته است و همه اینها برای طبیعی جلوه دادن بازی بوده است. او در آخرین قسمت از برنامه Retro Baker به همراه Troy Baker که نقش Joel را بازی می کند و همچنین Nolan North که نقش Nathan Drake را در سری بازی Uncharted برعهده داشت، به انجام یک بخش از خود بازی پرداخته اند.

ellie last of us

Ashley Johnson در خلال این برنامه، در مورد شخصیت Ellie گفته است که او کار با تیر و کمان را فوق العاده خوب بلد است و این نتیجه تلاش های خود Johnson برای یادگیری بهتر تیراندازی با کمان بوده است. به نوعی او در نسخه اول نیز تمرین هایی انجام داده بود اما برای نسخه دوم آن را به اوج رسانده است. به نظر تمام عوامل بازی برای ارایه کیفیت بالایی تلاش خود را انجام داده اند و تنها کافی است تا 29 مه 2020 برای دریافت بازی منتظر بمانیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.