call of duty
یحیی رحیمی

جزئیات فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

یحیی رحیمی 20 بهمن 1398 1 دیدگاه
974 بازدید

فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare روز 11 فوریه شروع به کار خواهد کرد و قبل از شروع فصل جدید می توانید از رویداد با XP دوبرابر بازی بهره ببرید. جزئیات فصل دوم بازی این شوتر جذاب ساخته استودیو Infinity Ward درز پیدا کرده است و شاهد برگشت شخصیت مطرحی در این سری و همچنین نقشه های جدیدی هستیم.

این اطلاعات درز پیدا کرده روی وب سایت رسمی بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شده است و بعد از چند دقیقه این اطلاعات برداشته شده اند و احتمالا خطایی در این مورد انجام گرفته است. خوشبختانه عده ای توانسته اند این اطلاعات منتشر شده را نگه دارند و به بقیه منتقل کنند.

در وب سایت رسمی بازی گفته شده است که شخصیت Ghost که از افراد مطرح در سری بازی Call of Duty است، به فصل دوم بازی اضافه می شود و در کنار دیگر اپراتورهای مولتی پلیر قرار خواهد گرفت. جدا از آن نقشه Rust که در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 استفاده شده بود نیز اضافه می شود. این دو را قبلا در تیزری که از بازی منتشر شده بود نیز مشاهده کرده ایم.

اطلاعاتی در مورد بتل پس بازی نیز درز پیدا کرده است. گفته شده است که در صورت خرید باندل بتل پس بازی Call of Duty: Modern Warfare با قیمت 2400 CP، هزار CP دیگر نیز به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد. همچنین بیش از 80 نوع آیتم های مختلف از توکن های XP تا ساعت به بازی اضافه شده است و همه اینها با شروع فصل دوم در اختیار بازیکنان خواهد بود.

از تفنگ های جدید فصل دوم نیز باید گفت که یک تفنگ سبک به نام GRAU 5.56 و البته یک سلاح از راه دور به نام SMG Striker 45 اضافه شده اند. برای این تفنگ ها نیز پوسته ها و طرح های مختلفی در نظر گرفته شده اند. احتمالا خود Activision جزئیات کامل آن را قبل از شروع فصل دوم منتشر کند. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • محمدرضا

    محمدرضا

    نویسنده

    به به چه شود ? اپراتور Ghost و مپ های قدیمی از MW2 ?

    پاسخ دهید