Gotham-Knights
یحیی رحیمی

نقشه بازی Batman Gotham Knights از 5 منطقه بزرگ پشتیبانی خواهد کرد

یحیی رحیمی 15 شهریور 1399 بدون دیدگاه
929 بازدید

مدت زیادی است که منتظر معرفی بازی جدید استودیو WB Montreal نشسته‌ایم و بالاخره در رویداد CD FanDome موفق به دریافت تریلر معرفی بازی Batman Gotham Knights شدیم. این بازی برعکس آن چیزی که فکر می‌کردیم، با حضور بتمن همراه نیست و کنترل شخصیت‌های دیگر دنیای بتمن مانند بت گرل و رابین به بازیکن داده می‌شود. این بازی داستان جداگانه‌ای نسبت به سری بتمن ارائه خواهد کرد و بار دیگر شهر گاتهام را درگیر نیروهای شر نشان خواهد اما چه تغییری در نقشه و شهر بازی انجام‌گرفته است؟

اگر نسخه‌های قبلی سری بازی بتمن و به‌خصوص Batman Arkham Knight را به یاد داشته باشید، شهر گاتهام خالی از سکنه بود و حس زنده‌ای نداشت. به‌نوعی یک سری ساختمان‌های طراحی‌شده را می‌دیدیدم که بتمن روی آن‌ها به نبرد می‌پرداخت. وب‌سایت پلی‌استیشن نگاهی به نقشه بازی انداخته است و ویژگی‌های جالبی از شهر و سیستم‌های گیم پلی را برشمرده است.

پنج منطقه بزرگ در بازی Batman Arkham Knight وجود دارد که هرکدام دارای اکوسیستم خاص خودشان هستند. درصورتی‌که از منطقه‌ای به منطقه دیگر سفر کنید، تغییر کاملاً مشهود خواهد بود. شهروندان توسط الگوریتم خاصی در شهر ظاهر می‌شوند و برای نمونه در ساعت‌های مشخصی شاهد ترافیک سنگین هستیم و افراد زیادی در شهر حضور دارند اما در زمان دیگری، شهر را ساکت و آرام می‌بینیم.

انواع گروه‌های دشمن در سطح شهر پراکنده‌شده‌اند که خطر جدی برای بازیکن ایجاد می‌کنند. سفر به‌تمامی نقاط شهر بدون پاسخ دشمن نخواهد بود و حتماً درگیری ایجاد می‌شود. دشمنان بخشی از شهر زنده بازی هستند و پیدا کردن آن‌ها نیاز به سرنخ‌ها و جستجو دارد. توقع نداشته باشید که دشمن به‌سرعت جلوی شما ظاهر شود و شما هم با چند دکمه آن را نابود کنید. باید با شهر بازی خو بگیرید و میان مردم واقعی زندگی کنید.

بازی Batman Arkham Knight در سال 2021 روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم و البته رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: PlayStation Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.