دانلود بازی Lego Marvel Super Heroes برای XBOX 360,دانلود بازی Lego Marvel Super Heroes برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360, دانلود Lego Marvel
دانلود بازی Lego Marvel Super Heroes برای XBOX 360,دانلود بازی Lego Marvel Super Heroes برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360, دانلود Lego Marvel پارسی گیم

دانلود بازی Lego Marvel Super Heroes برای XBOX 360

پارسی گیم 21 شهریور 1395 8 دیدگاه
9,574 بازدید

دانلود بازی Lego Marvel Super Heroes برای ایکس باکس 360

Lego Marvel Super Heroes عنوانی در سبك اكشن-ماحراجويي طبقه بندي می‌شود و توسط شركت Traveller’s Tales ساخته شده است. شايد اين بازي براي هر كسي جذاب نباشد اما اين بازي و سبك همانند خيلي از بازی‌های ديگه طرفداران خاص خود را دارد كه اکثراً يا كودكان هستند يا كساني كه به لگو و محصولات آن علاقه خاصي دارند و به نوعي Fan آن هستند. ماجرا از شبي شروع می‌شود كه مرد عنكبوتي به دنبال Venom دشمن ديرينه خود است و پس از يك تعقيب و گريز خود را در ساختمان اسكورپ ميابد در آنجا بعد از یک مبارزه نفس گير ونوم شكت می‌خورد اما مرد عنكبوتي خرابكار به همین‌جا بسنده نمی‌کند و شروع به مسخره كردن او می‌کند. ونوم هم براي تلافي مشتي نثار مرد عنكبوتي می‌کند و او به طبقه بالايي ساختمان اسكورپ پرتاب می‌شود و با يكي ديگر از دشمنان خود يعني مستريو رو به رو می‌شود؛ اما داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود و حتي از او هم شكست می‌خورد و به سمت محفظه اي شيشه اي و نوراني پرتاب می‌شود، همان موقع انفجاري صورت می‌گیرد و زماني كه مرد عنكبوتي به هوش مي آید شاهد خرابكاري خود است.
گيم پلي بازی اين اجازه را به پلير می‌دهد تا با انتخاب هر كدام از قهرمانان موجود در بازي كه چيزي حدود ١٥٠شخصيت با نیروها و توانایی‌های مختلف و منحصر به فرد است را تجربه كند، مثلاً مرد عنكبوتي می‌تواند با استفاده از تارهاي خود در شهر جا به جا شود و ما بقيه شخصیت‌ها هم بسته به قدرت خود کارهای متفاوتي می‌کنند. گيم پلي بازي همانند نسخه هاي پيشين است اما Hud بازي يا همان نحوه نمايش اطلاعات برو صفحه تغيير كرده و پنل سلامتي هم درصد شده است.

قابليت آپگرید كردن در بازي نيز به چشم می‌خورد،همچنين می‌توانید ظاهر قهرمانان دوست داشتني خود را تغيير دهيد و از حالت پیش‌فرض به حالتي خودتان دوست داريد شخصی سازی کنید. در اين نسخه مانند نسخه هاي قبلي می‌توان از وسايل نقليه هم استفاده كرد اما فرق بزرگ و جذاب با نسخه هاي قبلي در اين است كه خودتان بايد وسيله نقليه مورد نظرتان را بسازيد، سيستم هندلينك هم كمي نرم تر شده و طبيعي تر به نظر ميرسد. در اين اين نسخه بر خلاف نسخه هاي قبلي اين سري، شب و روز و فصول مختلف وجود دارد. همچنين می‌توانید به صورت تكي يا با ياران خود به گشت‌وگذار در دنیای Open World این بازی بپردازيد.

قابلیت‌های هر شخصيت در روند بازي تأثیر گذار است. برای مثال مرد عنكبوتي می‌تواند از ساختمان‌ها بالا رفته و تار پرتاب كند، همچنين بعضي از قهرمانان حالت معمولي هم دارند و می‌تواند به گشت و گذار بروند، خريد كنند و يا غذا مورد علاقه خود را بخورند؛ اين قابليتي است كه براي اولين بار به بازي هاي لگويي اضافه شده است. علاوه بر آن در بازي Respect هم وجود دارد. در این بازي سه گروه وجود دارند كه بايد در هر قسمت، با يكي از آن‌ها داستان بازي را پيش ببرند كه اين گروه‌ها عبارت‌اند از The Avengers، X Men و Fantastic Four. علاوه بر اين شما نمی‌توانید با تمام شخصیت‌ها بازي كنيد و بايد تعدادي از آن‌ها را آزاد كنيد. تنها كاري كه لازم از در اين بازي بكنيد نابود كردن سازه‌هایی است كه در مقابل شما قرار می‌گیرند که شامل ساختمان‌ها و ضد قهرمانان خواهند بود.

سازندگان سعي كردند تا در بازی Lego Marvel Super Heroes بيشتر از موسيقي هاي هر فيلم كه شخصيت هاي خود را دارد استفاده كند تا حسي نزديك تر به پلير منتقل شود، همچنين صدا گذاري اين سري بهترين صدا گذاري موجود در دنيا بازی‌های لگو می‌باشد. در نهايت اين بازي شايد بتواند نظر كساني كه به اين عنوان علاقه اي هم ندارند به خود جذب كند و تجربه ی آن را واجب سازد.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    ramin

    مهمان

    سلام خسته نباشید، پارت اول خرابه ریپیر هم کردم باز هم مشکل داشت، دوباره هم دانلود کردم باز هم مشکل داشت

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ramin

      پشتیبانی

      سلام
      بررسی میشه

  • Avatar

    سعید

    مهمان

    پارت اول دارای مشکل است و پس از پایان دانلود باز نمی شود

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      پشتیبانی

      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      حتما از اخرین نسخه وینرار استفاده کنید

  • Avatar

    مجید

    مهمان

    سلام پارت ۱ فایلش رو دو بار دانلود کردم خرابه بقیه پارت ها مشکل نداره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مجید

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      حتما از اخرین نسخه وینرار استفاده کنید
      اگر اروری دریافت کردین تمام پارت ها را باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپیر شده را اکسترکت نمایید
      اگر مشکل برطرف نشد پارت معیوب را مجددا دانلود کنید

  • Avatar

    Mhshahbazi7

    مهمان

    سلام ببخشید این بازی رو دانلود کردم بعد پوشه زیپ رو باز کردم بعد فایل iso رو باز کردم چهارتا فایل بود نمیدونم چیکار باید بکنم میشه راهنمایی بکنید
    لطفا لطفا بگید خواهش میکنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mhshahbazi7

      پشتیبانی

      سلام
      فایل iso را توسط نرم افزار clonedvd به صورت burn image to disc بر روی dvd9 رایت نمایید.
      به نکات مربوط به اجرای بازیهای هکی حتما توجه کنید.