Fallout-76-Wastelanders
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه Fallout 76: Wastelanders مشخص شد؛ با محتویات آن آشنا شوید

یحیی رحیمی 16 بهمن 1398 بدون دیدگاه
386 بازدید

کمپانی Bethesda بالاخره تاریخ عرضه بسته الحاقی Fallout 76: Wastelanders را مشخص کرده است. طرفداران این بازی قادر به دریافت DLC جدید در تاریخ 7 آوریل برای کنسول های نسل هشتم خواهند بود و روز بعد آن نیز نسخه مخصوص استیم عرضه خواهد شد. به دنبال آن یک سری جزئیات از محتویات بسته الحاقی منتشر شده است که در زیر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

Fallout 76 در دو نسخه جداگانه روی فروشگاه استیم در دسترس خواهد بود. اولی The Wastelanders Edition و دومی نیز Wastelanders Deluxe Edition. نسخه دوم علاوه بر بازی اصلی، داری بخش Raider جدید و همچنین باندل Settler است. محتوای هر کدام به همراه تصاویر آن‌ها در زیر بیان شده اند. علاوه بر اینها، بازیکنان استیم قادر به خرید حق اشتراک Fallout 1st و بسته Tricentennial خواهند بود.

اما در مورد محتوای باندل Raider بگوییم که یک سری مین های مخصوص اتومبیل در این بسته وجود دارند و می توانید چهره کمپ خود را نیز تغییر دهید. یک سری افزودنی های جدید برای C.A.M.P نیز در نظر گرفته شده اند و برای نمونه می توانید از پرچم جدیدی استفاده کنید و البته یک بسته کامل نیز از لباس های مخصوص مانند ماسک و باند دریافت خواهید کرد. کوله پشتی جدیدی به بازی اضافه شده است و می توانید اسکین های مختلفی را نیز به کار ببرید.

در مورد بسته الحاقی Settler باید گفت که همانند بسته پیشین قادر به تغییر چهره کمپ و استفاده از لباس ها و پرچم جدید خواهید بود و تنها تفاوت استفاده از یک سری مین های مخصوص است که آن را می توانید در مقر خود به کار ببرید. یک کیف جالب نیز برای سفر و حمل آیتم های بیشتر در نظر گرفته شده است. همان طور که گفتیم Fallout 76: Wastelanders روز7 آوریل یا 19 فروردین قادر به دریافت این DLC خواهید بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.