zombie army 4
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه Zombie Army 4: هر آنچه انتظار می رفت

یحیی رحیمی 15 بهمن 1398 1 دیدگاه
1,365 بازدید

جدیدترین Co-Op استودیو Rebellion به نام Zombie Army 4: Dead War برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شده است و می توانید به جنگ زامبی ها بروید و همه شان را به همراه دوستانتان تار ومار کنید. نمره ها و بررسی های اولیه بازی منتشر شده است و همراه ما باشید تا آن‌ها را با شما دوره کنیم.

بازی Zombie Army 4: Dead War روندی مشابه نسخه های پیشین خود را پیش گرفته است و تاریخ جنگ جهانی دوم را با تم دنیای زامبی ها و هیتلر زامبی روایت می کند. در واقع بازی ما را به سال 1946 میلادی می برد و این هیتلر است که از دنیای مردگان زنده شده است و حالا با ارتش زامبی هایش می خواهد همه دنیا را نابود کند. کشورهای اروپایی در شرف سقوط هستند و چشم امید به شماست. شما تا چه حد می توانید دوام بیاورید؟

PC Gamer – 70/100

zombie army 4

البته که بازی Dead War می تواند به عنوان یک رژیم سالم برای گیمرها معرفی شود. چیزی مانند یک اسنک سبک اما وعده غذایی اصلی حساب نمی شود. می توانید از لحظات سرگرم کننده بازی لذت ببرید و بیشتر از آن ارزش ندارد. ژانویه به پایان رسیده است و حالا می توانید عطش زامبی کشی خود را با این بازی خاموش کنید.

IGN – 7/10

بازی Zombie Army 4: Dead War کاملا حس آشنایی دارد و البته این به لطف کلیشه ها و مکانیسمی مانند کشتن زامبی های نازی است. با وجود بخش داستانی پیش پا افتاده و حالت فوق العاده Horde آن، فرصت زیادی برای لذت بردن از بخش تیمی وجود دارد. سیستم پیشرفت سلاح ها چندان انگیزه ای به استفاده از آن نمی دهد و البته قابلیت دوباره بازی کردن آن نیز چنگی به دل نمی زند.

GamesRadar – 3.5/5

zombie army 4

اگر باگ ها و مشکلات پولیش بازی را کنار بگذاریم، باید بگوییم که بازی Zombie Army 4 تجربه ای لذت بخش از یک شوتر گروهی را ارایه می دهد و روش های زیادی را برای بازگرداندن شما به تجربه دوباره بازی اتخاذ کرده است. البته بازی به اندازه دیگر عنوان های زامبی موفق نیست اما توانسته همان DNA همیشگی این بازی ها را برای کسب طرفداران بیشتر در خود بگنجاند. با وجود اینکه بازی کمی ساده است اما ارزش تجربه را دارد.
نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    یه بنده خدا

    مهمان

    سلام کی برا کامپیوترش میاد؟؟؟؟

    پاسخ دهید