دانلود بازی Tower of Time برای PC
دانلود بازی Tower of Time برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tower of Time برای PC

پارسی گیم 12 بهمن 1398 2 دیدگاه
10,295 بازدید

دانلود بازی Tower of Time برای کامپیوتر

استودیو Event Horizon از تازه‌کارهای صنعت بازی‌های ویدیویی به شما می‌رود و بعد از یک بازی نسبتاً موفق، دست به ساخت بازی Tower of Time زده است. این بازی درواقع یک تجربه و ماجراجویی با بیش از 50 ساعت گیم پلی است و تمام مراحل آن با دست‌ساخته شده‌اند و همه‌چیز در طول یک تجربه سینمای روایت می‌شود. این بازی المان‌های گیم پلی نقش‌آفرینی را به سطح جدیدی رسانده است و باوجود شخصیت‌های فوق‌العاده و همچنین هزاران آیتم و تجهیزات مختلف نیز برای مبارزه‌ای نفس‌گیر و جذاب پیش روی شماست. همه‌چیز در مبارزه و جنگ خلاصه می‌شود، بنابراین دست‌پر به زمین نبرد بروید.

بازی Tower of Time درجایی اتفاق می‌افتد که معجونی از فناوری و جادو به خورد مردمانش داده‌شده است. گروهی از قهرمانان دورافتاده را دورهم جمع کنید و همه آن‌ها را به سمت برج مشهور هدایت کنید. هزاران قطعه کوچک از کتاب و داستان‌های پنهان به‌آرامی تاریخ پشت آرتارا را روایت می‌کند و این‌جایی است که شما به همراه گروه قهرمانان با سرنوشت درگیر خواهید شد. هر نبرد از این بازی با سیستم‌های استراتژیک مختلفی مزین شده است. درجایی باید از برج بالا روید و زمان را متوقف کنید یا اینکه برنامه‌ریزی بزرگی برای مکان خود کنید و با توجه به توانایی‌ها و تجهیزاتی که در دست دارید، به دنبال فتح نبرد روید. جلوی راه دشمن تله‌هایی مخوف قرار دهید و یادتان باشد که هیچ‌کدام از دشمنان مانند هم نخواهند بود و این‌یک معماری تاکتیکی سخت برای شما خواهد بود.

Tower of Time فکر بکر وسط میدان نبرد است. 7 نوع کلاس شخصیتی در بازی به‌کاررفته است که هرکدام دارای ضعف و قوت خود است و جدا از آن نیز سیستم پیچیده توانایی‌ها اجازه هر نوع خلاقیتی را به شما می‌دهد. نیروی جاذبه را بی‌خیال شوید و مانند برق و باد روی سر دشمن خراب شوید و حسابش را کف دستش بگذارید. بیش از 150 نوع دشمن مختلف آماده کشته شدن توسط دستان پرتوان و ذهن آماده شما هستند. این بازی بهشت طرفداران استراتژی محسوب می‌شود و کافی است چند نبرد را برنده شوید و آنگاه بعید می‌دانم که این بازی را تا آخرین مرحله‌اش رها کنید. منتقدان نیز نمرات خوبی به بازی اعطا کرده‌اند و حتی توسعه‌دهنده چندین جایزه مختلف نیز به خانه برده است. اگر به این سبک علاقه‌مند هستید، پیشنهاد ما بازی Pillars of Eternity II: Deadfire است.

در ادامه برای دانلود بازی Tower of Time با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
Processor: Intel i5 series or AMD equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: 8GB+ RAM decreases loading times to almost zero

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Tower of Time is an incredible adventure packed with over 50 hours of gameplay, hand-crafted levels, and a rich story told through cinematics. Taking classic RPG gameplay to the next level, Tower of Time features flexible character development, thousands of pieces of loot and equipment and the complex and tactical Arrow-Time real-time combat system.

Important note: Combat in Tower of Time is different. Each battle is designed like a tactical puzzle. If you want to enjoy combat, you need to pick the difficulty which is adequately challenging to you skill set and adjust it as you progress. On highest difficulty level it is very demanding and requires you to find the synergies between classes, skills and the equipment.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Hesam System

    مهمان

    RAM 8GB DDR3
    CORE i7 4510U 2/6GHz
    NVIDIA GEFORCE 840M
    VIDEO MEMORY : 4GB
    بالا میاد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Hesam System

      پشتیبانی

      اجرا میشود