دانلود بازی Bubble Bobble 4 Friends The Barons Workshop برای PC
دانلود بازی Bubble Bobble 4 Friends The Barons Workshop برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bubble Bobble 4 Friends The Barons Workshop برای PC

پارسی گیم 10 مهر 1400 بدون دیدگاه
3,331 بازدید

دانلود بازی Bubble Bobble 4 Friends The Barons Workshop برای کامپیوتر

گاهی برای سرگرم شدن در کنار اعضای خانواده می‌توان بازی‌هایی را تجربه کرد که سبک و سیاقشان برای تمامی سنین مناسب و سرگرم‌کننده باشد. این سبک از بازی‌ها را به‌طوری طراحی می‌کنند که علاوه بر گیم پلی جذاب، ساده و قابل‌درک باشد و بتواند لحظات خوبی را برای افراد در کنار هم رقم بزند. بازی Bubble Bobble 4 Friends: The Barons Workshop از استودیو TAITO CORP یکی از همین عناوین بوده که با طراحی گرافیکی کارتونی و گیم پلی عمیق، می‌تواند سرگرمی مناسبی برای شما باشد.

شما در این بازی کنترل 4 موجود بامزه را می‌توانید بر عهده بگیرید که قابلیت اصلی آن‌ها حباب درست کردن است و توسط این حباب‌ها، هم به جنگ دشمنان می‌روند و هم معماها و پازل‌های موجود در مراحل را حل می‌کنند. طراحی و مکانیک این حباب‌ها هوشمندانه انجام شده و با توجه به مسیر حرکت باد جهت‌گیری می‌کنند. شما باید با استفاده از این مکانیک، برای رساندن آن‌ها به مقصد تلاش کنید تا بتوانید موانع را پشت سر بگذارید.

سبک و سیاق گرافیکی بازی نیز حالتی کودکانه و کارتونی داشته که آن را برای سنین پایین‌تر هم مناسب می‌کند. همچنین پشتیبانی از Co-op باعث می‌شود با استفاده از چند کنترلر، 4 نفر هم‌زمان روی یک سیستم بازی را بتوانند تجربه کنند. به‌جز بخش داستانی، دو مدل حالت آرکید با نام Memories و Future در بازی وجود داشته که بخش اول بازسازی نسخه اصلی منتشر شده در سال 1986 است و دیگری 100 چالش جدید را در قالب معماها و مراحل تازه پس از اتمام بخش داستانی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین در بخش Workshop می‌توانید مراحل خودتان را با استفاده از قوه تخیل و خلاقیت خود بسازید و آن‌ها را با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Overcooked! 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bubble Bobble 4 Friends The Barons Workshop با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64bit)
Processor: Intel Core i5-2400
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550Ti
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64bit)
Processor: Intel Core i5-4460 3.20
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A bubble-filled action-puzzle game bustling with energy! Take control of Bub, Bob, Peb or Pab as they blow bubble after bubble to capture and defeat bullies and battle big bosses across hundreds of stages! Don’t forget: bubbles are bouncy and blow with the wind: use this to traverse tricky traps and bypass bustling bullies!
Couch co-op with up to four friends in this mode! A child’s bedroom provides the background for this mode, with bookshelves, beds and toys providing the stage settings! Aim for Chain Burst Bonuses when popping bubbled bullies in big groups! Finish Normal Mode to unlock Hard Mode with different enemies and stage designs!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.