دانلود بازی Massive Chalice برای PC
دانلود بازی Massive Chalice برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Massive Chalice برای PC

پارسی گیم 11 بهمن 1398 بدون دیدگاه
7,529 بازدید

دانلود بازی Massive Chalice برای کامپیوتر

به‌عنوان فرمانروای جاویدان یک ملت، رهبری قهرمانان و نیروهای خود را به عهده گرفته، آن‌ها را برای جنگ با یک دشمن مرموز باستانی که می‌تواند صدها سال ادامه داشته باشد، آماده نمایید. Massive Chalice یک بازی استراتژی تاکتیکی است که بر مبنای یک داستان فانتزی و حماسی در چند قرن و دوره‌ی زمانی مشخص، توسط Double Fine Productions ساخته و منتشر شده است. در قلمرویی که هر لحظه و از هر سو مورد تهاجم نیروهای اهریمنی قرار می‌گیرد، باید تمام توان و تمرکز خود را به کار گرفته تا نه تنها این حملات را دفع کرده بلکه در تمام این دوران، همواره زندگی ساکنین این سرزمین افسانه‌ای را ارتقاء دهید.

بازیکن نقش یک حاکم جاویدان را دارد که از قلمروی پادشاهی خود در برابر تهاجم یک نیروی شیطانی معروف به Cadence دفاع می‌کند، نیروهای اهریمنی از جادویی بهره می‌برند که برای اکثر انسان‌ها کشنده است. مدافعین این سرزمین پهناور نیز تنها نبوده و به کمک Chalice می‌توانند Cadence را برای همیشه از بین ببرند اما 300 سال طول می‌کشد تا انرژی جادویی لازم برای این کار ایجاد شود. مهاجمین به‌ طور مرتب و معمولاً هم‌زمان به چندین قسمت از پادشاهی حمله می‌کنند اما از آن‌جا که كالیس قادر به ترک کاخ نیست و تنها می‌تواند تیمی از قهرمانان را فقط به یک مکان بفرستد، بازیکن باید تصمیم بگیرد که با کدام جبهه مبارزه کند تا از نابودی تدریجی سرزمین جلوگیری کند.

گیم‌پلی بازی دارای دو حالت استراتژی و مدیریتی است، که در آن بازیکن مدام در حال انتخاب و تصمیم‌گیری بوده و طی سال‌های طولانی، با شیوه و تاکتیک خود به تیم‌های قهرمانان در نبردها فرمان می‌دهد. دستور ساخت‌وساز یا تخریب داده، در همین حال با مشكلات ایجاد شده در جمعیت پادشاهی نیز روبرو می‌گردد. باید با هدف گسترش و قلمرو در دنیای بازی، مقرهایی ساخته و افرادی را به‌عنوان مسئول در آن‌ها بگمارد. قهرمانان با این‌که در نبردها مقابل دشمنان نیرومند خود ایستادگی می‌کنند، اما جاودانه نیستند. بنابراین بخش مهمی از شیوه استراتژی، ایجاد یک مکانیزم برای پرورش نسل‌های بعدی قهرمانان و اطمینان از موفقیت در طی سه قرن است. یک مبارز پس از سال‌ها نبرد بازنشسته شده، می‌تواند به‌عنوان استاد قهرمان‌های جوان‌تر برگزیده شوند. هم‌چنین قادرند تحت فرمان بازیکن با قهرمان دیگری ازدواج کنند تا بتوانند بچه‌دار گشته و نسل بعدی جنگ‌جویان را شکل دهند. قهرمانان جدید برخی از خصوصیات ژنتیکی و شخصیتی را از والدین خود به ارث می‌برند. مثلاً بخشی از قدرت پدر یا سرعت و تیزهوشی مادر. علاوه‌بر این می‌توانند نوزادان بی‌سرپرست را هم به فرزندی بپذیرند. چنین کودکانی ژن‌های خود را دارند اما هنوز هم می‌توانند ویژگی‌های شخصیتی را از والدین جدید خود بیاموزند.

قهرمانان در ابتدا به یکی از سه نژاد معین تعلق دارند: کابریجک‌ها، شکارچیان و کیمیاگران که هر کدام از ویژگی‌های متفاوتی نسبت به‌هم برخوردارند. با ازدواج دو نژاد مختلف، کودکانی به دنیا می‌آید که ممکن است خصوصیات یکی از والدین و یا “ترکیبی” از هر دو را داشته باشند. با افزایش سن قهرمانان، کندتر و ضعیف‌تر شده اما بسیار عاقل‌تر می‌شوند. هم‌چنین بسته به تجربیاتشان در نبرد می‌توانند ویژگی‌های شخصیتی جدیدی ایجاد کنند. اگر یک قهرمان برجسته، به اندازه‌ی کافی با شهامت جنگیده باشد و در میدان نبرد بمیرد، اسلحه شخصی‌اش ممکن است به یک یادگار تبدیل شده و به‌عنوان یک عنصر جادویی، به اعضای جوان‌تر خانواده‌ی او منتقل شود. بازی دارای یک سیستم خلاقانه (Bloodline) است که یک کد ژنتیکی تصادفی به هر قهرمان اختصاص داده و به‌واسطه‌ی آن، فرزندان هر زوج می‌توانند به بهترین (یا بدترین!) ویژگی‌های شخصیتی والدین خود دست پیدا کنند. بخش دیگری از گیم‌پلی، مبارزات استراژیک نوبتی هستند که برای دفاع از سرزمین‌ یا حمله کردن به مواضع دشمن استفاده می‌شوند.

این بازی ویدیویی در سبک استراتژی از طریق Kickstarter تأمین مالی گردید و برای مایکروسافت ویندوز و ایکس‌باکس وان در ژوئن 2015 منتشر شد. از سال 2012 دومین بازی مهم بعد از Broken Age بود که توسط این کمپین تأمین بودجه شد. از آنجا که جنگ 300 سال به طول می‌انجامد، بازیکنان باید نگاهی طولانی به استراتژی خود بیندازند. تصمیماتی که باید ده‌ها سال پیش، درست گرفته شود و برنامه‌ریزی بلند مدت بسیار مهم است. در کل بازی شما را به‌ یاد سری محبوب XCOM می‌اندازد اما از لحاظ داستانی کاملاً منحصر به‌فرد بوده و تجربه‌ی لذت‌بخشی را برای شما فراهم می‌کند

در ادامه برای دانلود بازی Massive Chalice با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista
Processor: 1.8 GHz dual core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 256 MB GeForce 8800, Radeon 3850, or Intel HD 3000 Graphics
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo at 2.2 GHz, or AMD Athlon 64 at 2.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 MB GeForce 220, Radeon 4550, Intel HD 4000 Graphics
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Massive Chalice, the player takes the role of an immortal ruler defending their kingdom from invasion by an evil force known as the Cadence, whose very touch is deadly to most humans and who leave magical corruption in their wake. They are aided by the titular Massive Chalice, a magical artifact whose two personalities advise the player. The Chalice can banish the Cadence, but will take 300 years to build up the magical energy to do so.

The game switches between two modes: Strategy, in which the player makes long-term decisions and watches the years roll by, and Tactical, in which the player commands teams of heroes in turn-based battles against Cadence forces. In Strategy mode, the player decides which tasks the Chalice will spend its small amount of spare energy on, while also dealing with problems that arise in the kingdom’s population. While the player waits for long-term projects to complete, the Cadence will regularly attack. Usually they attack multiple parts of the kingdom at once, but as the Chalice can only send a team of heroes to one location at a time, the player must decide which battle to fight to keep Cadence corruption from destroying the land.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.