دانلود بازی Broken Age برای PC
دانلود بازی Broken Age برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Broken Age برای PC

پارسی گیم 25 شهریور 1398 1 دیدگاه
10,442 بازدید

دانلود بازی Broken Age برای کامپیوتر

Broken Age یک بازی ویدئویی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک است که توسط Double Fine تهیه و برای سیستم عامل‌ها، کنسول‌ها و پلتفرم‌های تلفن همراه مختلف منتشر شده است. بازی با طرحی از کارگردان مشهور Tim Shafer بود که در دو مرحله ساخته شد، اولین نسخه در ژانویه 2014 با پشتیبانی گروه Kickstarter و قسمت دوم آن، حدودا یک سال بعد منتشر شد. وِلا تارتین و شِی ولتا دو نوجوان در موقعیت‌های عجیب مشابه هستند اما دنیاهای کاملا متفاوت دارند. آن‌ها که فاقد هیچ‌گونه ارتباط آشکاری با هم بوده، هر یک “به دنبال شکستن سنت در زندگی خود” هستند. بازیکن می‌تواند آزادانه بین شخصیت‌ها و داستان‌های فردی آن‌ها جابجا شود و به هر دو کمک کند کنترل زندگی خود را در دست گرفته و با ماجراهای غیرمنتظره‌ای که در پیش‌رو دارند، مقابله کنند.

Vella زن جوانی است که در Badlands زندگی می‌کند، سرزمینی که توسط موگ‌ها، موجودات غول پیکری که از آن طرف دیواری به نام سد طاعون می‌آیند، ویران شده است. آن‌ها هر چهارده سال یک بار بازگشته و در پی توافقی با نیاکان آن سرزمین، برای جلوگیری از ویرانی بیش‌تر، دختر جوانی را در مراسمی قربانی می‌کنند. این مرتبه ولا انتخاب شده که در زادگاهش برای هیولایی به نام چوترا قربانی شود اما بدون اینکه علاقه‌ای داشته باشد که توسط یک جانور وحشتناک بلعیده شود، تصمیم می‌گیرد برخلاف سنت قدیمی قدم گذاشته و فرار کند. او بعدا در می‌یابد که اگر هیولا به هر نحوی کشته شود، می‌توان برای همیشه به این ماجرای وحشتناک پایان داد. در همین حال جایی در فضا Shay مرد جوانی که ظاهرا تنها مسافر سفینه‌ی فضایی Bassinostra است، دو هوش مصنوعی سفینه‌ مانند والدین او هستند. یکی از آن‌ها در روزها به‌عنوان شخصیت مادر، شِی را به کارهای روزمره‌ی خسته کننده مشغول کرده، ضمن این‌که مانع از کاوش و یادگیری در مورد هر چیزی خارج از کشتی می‌شود. دیگری شبانه در نقش پدر ظاهر شده و درک بیشتری از تمایل او برای استقلال دارد، اما به نظر می‌رسد جهت گذراندن وقت با شِی، اصطلاحا سرش خیلی شلوغ است. زندگی انفرادی تحت مراقبت این دو رایانه و در حالی‌که به هر روش قابل تصوری از شِی مراقبت می‌شود، زجرآور بوده و او قصد دارد که از این یکنواختی خلاص شده، یک زندگی واقعی داشته باشد.

در این بازی ماجراجویی از طریق تصاویر انیمیشنی دو بعدی بی‌نظیر و با کلیک کردن بر هر نقطه، بازیکن شخصیت اصلی را کنترل می‌کند. در صفحه نمایش حرکت داده، باید اشیاء را بررسی کند و با شخصیت‌های دیگر حاضر صحبت کرده تا در مورد دنیای بازی اطلاعات بیش‌تری کسب کند و در نهایت با حل معماهای گوناگون موجود در هر لحظه‌ی بازی، داستان را پیش ببرد. این بازی دارای دو شخصیت قابل انتخاب است که هر کدام در دنیایی به ظاهر جدا از هم قرار دارند. بازیکن می‌تواند در هر زمان از طریق رابط بازی از یک کاراکتر به شخصیت دیگر تغییر کند اما در غیر این صورت این شخصیت‌ها به هیچ وجه با هم تعامل ندارند. بازی به جای استفاده از لیست‌های عمل از پیش نوشته شده مثل بازی‌های ماجراجویی گذشته، از اقدامات حساس به موقعیت استفاده می‌کند زیرا بازیکن را وادار به “تعامل داشتن” با محیط بازی کرده تا به ‌واسطه‌ی درک بهتر آن، با رویکردی مدرن‌تر تصمیم‌گیری کند. در بخش جمع‌آوری اشیاء، هر شخصیت دارای موجودی آیتم جداگانه است و با کشیدن این آیتم‌ها بر روی مناطق حساس در صفحه یا در ترکیب با سایر موارد موجودی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

این بازی ابتدا با نام Double Fine Adventure به‌عنوان یک پروژه سرمایه گذاری توسط Kickstarter با هدفی تنها 400000 دلار برای تأمین هزینه‌های توسعه و فیلم‌برداری مستند تعیین شده بود، اما در طی یک ماه بیش از 3.45 میلیون دلار از بیش از 87000 پشتیبان جمع کرد و در آن زمان به بزرگ‌ترین پروژه‌ی بازی‌های ویدیویی با بودجه مردمی تبدیل شد. بخش اول آن توسط منتقدین با استقبال خوبی روبرو شد و نمرات کاملی را در وب‌سایت‌های متخصص بازی به ثبت رساند. اکثر آن‌ها شخصیت‌پردازی و داستان عمیق آن را ستودند. هم‌چنین موسیقی متن اصلی ارکسترال بوده و در بخش صداپیشگی از بازیگران معروف هالیوود از جمله الیجا وود و جنیفر هیل استفاده شده است. از دیگر بازی‌های مشابه می‌توان Grim Fandango و The Walking Dead را نام برد.

در ادامه برای دانلود بازی Broken Age با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP Service Pack 3
Processor: 1.7 GHz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260, ATI Radeon 4870 HD, Intel HD 3000, or equivalent card with at least 512 MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 2500 MB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: Must have OpenGL 3 with GLSL version 1.3

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo at 2.2 GHz, AMD Athlon 64 2.2Ghz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460, AMD Radeon HD 6850
DirectX: Version 11
Storage: 2500 MB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: Must have OpenGL 3 with GLSL version 1.3. Some users may need to disable Steam overlay.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Broken Age is a family friendly, hand-animated, puzzle-filled adventure game with an all-star cast, including Elijah Wood, Jack Black and Masasa Moyo. Funded by a record breaking crowdfunding campaign and designed by industry legend Tim Schafer, Broken Age is a timeless coming-of-age story of barfing trees and talking spoons. Vella Tartine and Shay Volta are two teenagers in strangely similar situations, but radically different worlds. The player can freely switch between their stories, helping them take control of their own lives, and dealing with the unexpected adventures that follow.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    zar

    مهمان

    سلام.
    این نسخه‌ی کامل بازی‌ هست؟ بعضی سایت‌ها فقط بخش اول بازی هست.

    پاسخ دهید