دانلود بازی Airship Kingdoms Adrift برای PC
دانلود بازی Airship Kingdoms Adrift برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Airship Kingdoms Adrift برای PC

پارسی گیم 5 مهر 1402 بدون دیدگاه
2,528 بازدید

دانلود بازی Airship Kingdoms Adrift برای کامپیوتر

Airship Kingdoms Adrift یک بازی شبیه‌سازی کشتی هوایی سندباکس هیجان‌انگیز است که بازیکنان را در یک دنیای استیمپانک فریبنده غوطه‌ور می‌کند، جایی که کشتی‌های هوایی بر آسمان تسلط دارند. بازی در دنیای استیمپانک اتفاق می‌افتد که عواقب یک جنگ بزرگ آسمانی ویرانگر، ساکنان Spheara را پراکنده و ناامید کرده است. اما در میان این هرج و مرج، امیدی به Suthseg وجود دارد، مجمع الجزایری منزوی که به عنوان یک پناهگاه عمل می‌کند. این یک شروع تازه برای بازیکنان است، جایی که آنها می‌توانند امپراتوری خود را بسازند، در یک اقتصاد چالش برانگیز پیشرفت کنند و در شبکه پیچیده سیاست و جنگ حرکت کنند. این بازی حماسی با المان‌های پیچیده گیم پلی‌اش توانایی سرگرم کردن بازیکنان برای صدها ساعت را خواهد داشت.

برای صعود به عظمت، بازیکنان باید بر اقتصاد، فروش و تسلیحات تسلط داشته باشند. این موضوع مستلزم ایجاد معادن، شرکت‌ها و کارخانه‌های چوب‌بری پررونق برای حفظ ناوگان قدرتمند کشتی‌های هوایی است. یکی از جنبه‌های کلیدی بازی شامل تجارت با بیش از 300 کالای مختلف، ایجاد استراتژی‌هایی برای به حداکثر رساندن سود و کاوش در مسیرهای تجاری خطرناک است. کشتی‌های هوایی قلب سفر شما هستند. شما می‌توانید از بین 30 نوع کشتی هوایی متمایز انتخاب کنید که هر کدام با طیف وسیعی از سلاح‌ها، زره‌ها و تجهیزات قابل تنظیم هستند. این انتخاب‌ها اهمیت دارند زیرا شما در بیش از 500 نبرد هوایی منحصر به فرد شرکت خواهید کرد، با دزدان دریایی آسمانی، سربازان و حتی دوستان درون بازی خود که تبدیل به دشمن شده‌اند، روبرو خواهید شد.

بازی Airship Kingdoms Adrift عنوانی استراتژیک است. این بازی مهیج به بازیکنان نوید ترکیبی جذاب از استراتژی اقتصادی، نبرد هوایی و داستان سرایی پیچیده را در دنیای استیم پانک با گرافیک زیبا و خیره کننده می‌دهد. اگر از آن دسته گیمرها هستید که به دنبال تشکیل یک امپراتوری عظیم و قدرتمند در آسمان‌ها است، پس Airship Kingdoms Adrift را توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Terra Nil و Urbek City Builder را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Airship Kingdoms Adrift برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel i5-9600 or AMD-Hardware Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1050 or Radeon RX 560
DirectX: Version 10
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel i7 9700K or AMD-Hardware Equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1650 or Radeon RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Airship: Kingdoms Adrift is an airship trading and combat simulator, set in the wake of a Great Sky War that ripped through the steampunk world of Spheara. An uneasy cease-fire holds between the Aecerlian Kingdom, the New Viridian Republic, and the Teutonic Confederation. As they lick their wounds, their suddenly jobless soldiers and skyfarers look for new opportunities among the desolation.
Enter the Suthseg Archipelago. A far-flung frontier ruled by an aging king, it was spared from devastation of war and is a land full of riches and opportunity. It is here that fortunes will be made, loyalties tested, and skyfaring captains will get the rare chance to carve out a future of their own.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.