یحیی رحیمی

فصل ششم بازی Battlefield 5 به نام Into the Jungle معرفی شد

یحیی رحیمی 9 بهمن 1398 بدون دیدگاه
824 بازدید

Battlefield 5 قرار است ما را با فصل ششم خود به جنگل ببرد. این فصل که Into the Jungle نام دارد، یک منطقه جنگی جدید را به بازی اضافه کرده است و جدا از آن نیز تفنگ ها و آیتم های جدید اضافه شده اند. فصل پیشین بازی Pacific Theater نام داشت و این فصل ما را بیشتر به دل ژاپن و طبیعت اطراف اقیانوس می کشاند.

بزرگ ترین تغییر نسبت به فصل پیشین است که این دفعه به جزیره Wake Island رفته ایم و قرار است با یکی از بزرگ ترین نبردهای جنگ جهانی دوم رو به رو شویم. شعله پخش کن ها به عنوان سلاح جدید خود را نشان داده اند و این دفعه قرار است بازیکنان از میانه جنگل عبور کنند و ترس را با تمام وجود خود بچشند.

نقشه جدید بازی به نام Solomon Island نیز از جدیدهای بازی است. آمریکایی ها قرار است با تجهیزات دریایی خود به ساحل بروند و بعد از آن باید راهشان را از میان تیرباران فوق العاده سنگین ژاپنی ها پیدا کنند. این قسمت برای تمام طرفداران بازی های ویدیویی و سینما آشناست. بعد از آن است که باید راهتان را از میانه جنگل پیدا کنید. این نقشه جدید همچنین در بخش Conquest نیز در دسترس خواهد بود و می توانید در مودهای مختلفی آن را تجربه کنید.

DICE هشدار داده است که جنگ در این جزیره فوق العاده سخت خواهد بود و خودتان می دانید که چه نبرد سهمگینی در این منطقه برپا بود. جدا از اینها پوسته های جدید برای سلاح های بازی نیز در نظر گرفته شده اند. از جمله این سلاح ها می توان به Type 11 LMG و M2 Carbine اشاره کرد. یک نوع بازوکای جدید و مین جنگی نیز اضافه شده اند. این مین ها می توانند تانک را از راه بردارند.

از شخصیت های جدید نیز می توان به Misaki اشاره کرد که یک کماندوی ژاپنی است و تنها وقتی باز خواهد شد که به سطح 40 رسیده باشید. فصل ششم بازی Battlefield 5 به نام Into the Jungle روز 6 فوریه عرضه خواهد شد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.