یحیی رحیمی

اطلاعات اولیه Resident Evil 8 درز کرد: حالت اول شخص و دشمنان جدید

یحیی رحیمی 9 بهمن 1398 بدون دیدگاه
1,705 بازدید

سری بازی Resident Evil توانست به ریشه های خود بازگردد و دوباره آن طرفداران پر شور و هیجان خود را بازیابد. چند وقت دیگر نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 عرضه خواهد شد و افراد بسیاری منتظر این بازی فوق العاده جذاب هستند. حالا اولین اطلاعات از عنوان جدید Resident Evil 8 نیز لو رفته است.

در گزارش اخیرا گروه Biohazard Cast اطلاعات زیادی از بازی Resident Evil 8 منتشر شده است و از همین حالا باید گفت که هیچ کدام از این اطلاعات رسمی نیستند و بنابراین با دید شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید. این اطلاعات هنوز بسیار قابل توجه و جالب هستند و بنابراین می تواند نقطه شروعی برای طرفداران این سری بازی ترسناک باشد.

در ابتدا باید گفت که اسم بازی جدید Resident Evil 8 نخواهد بود و به جای آن برند Clever روی بازی قرار خواهد گرفت. جدا از آن دوربین روی حالت اول شخص قفل خواهد شد و شبیه این را در Resident Evil 7 مشاهده کردیم. شخصیت Ethan Winters نیز قرار است به بازی برگردد و فعلا مشخص نیست که آیا او شخصیت اول بازی خواهد بود یا خیر.

در ادامه گفته شده است که شخصیت Chris Redfield نیز به بازی برمی گردد. سر و کله او در نسخه هفتم پیدا شد و صحنه های زیادی از او را مشاهده نکردیم. Resident Evil 8 بالاخره زامبی ها را به عنوان دشمنان اصلی بازی بر می گرداند. همچنین یک نوع دشمن جدید نیز درکار است. این نوع شبیه گرگ است و به بازیکنان در جهات مختلفی حمله می کند.

یک آنتاگونیست بزرگ نیز مانند Mr. X و Nemesis نیز به بازی اضافه خواهد شد و این دفعه قرار است شاهد یک شخصیت زن باشیم. در مورد فضای بازی نیز باید بگوییم که منطقه ای شهری و برفی را شاهد هستیم و احتمالا بخشی از اروپا. بازی ابتدا در یک روستا شروع خواهد شد و بعدها به محیطی شبیه یک قلعه خواهیم رسید.

فعلا افراد زیادی از صحت این افشاگری گفته اند اما هنوز این اطلاعات را به دید شک نگاه کنید و تا زمان رسمی شدن همه چیز صبر کنید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.