Atatri Hotel
یحیی رحیمی

آتاری در حالت ساخت هتل هایی با تم بازی های ویدیویی است

یحیی رحیمی 8 بهمن 1398 بدون دیدگاه
413 بازدید

آتاری یکی از شرکت هایی است که در کودکی ما تاثیر زیادی داشت و اوقات خوشی را با کنسول های این استودیو به سر بردیم. به نظر می رسد که این شرکت تنها کنسول های بازی تولید نمی کند و اخیرا وارد ساخت و ساز هتل نیز شده است. آتاری به دنبال فرصت های جدید است و در نتیجه ساخت هتل های با تم مخصوص نیز فوق العاده سودآورد خواهد بود.

این هتل ها به اسم آتاری خواهند بود و ظاهر و قیافه جالبی خواهند داشت. هر چند که آژانس املاک GSD و همچنین استودیو True North Studio نیز در ساخت این هتل ها شرکت خواهد داشت و قرار است که اولین آن‌ها در فینیکس ایالت آریزونا ساخته شود. هتل های آتاری به منظور تقویت برند شرکت و فعالیت های مرتبط با بازی ساخته خواهند شد.

به نظر می رسد که این هتل ها دارای بازی های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خواهند بود و هنوز جزئیات زیادی از آن‌ها مشخص نیست و ممکن است که روزی حتی مسابقات eSports نیز در آن‌ها برگزاز شود. مدیر آژانس املاک GSD در این مورد گفته است که هتل های آتاری یک خلاقیت جدید هستند و بازی هایی را به تمام قشرها و سن های گوناگون ارایه می دهند.

اگر این هتل ها بتوانند سودآوری خود را اثبات کنند، قول ساخت یک سری هتل های دیگر نیز در شیکاگو، دنور، لاس وگاس و چندین شهر دیگر نیز داده شده است. مدیرعامل آتاری باور دارد که این می تواند بهترین استراتژی برای این کمپانی باشد و هدف اصلی لذت بردن خانواده ها و طرفداران از اقامتشان در این هتل هاست.

جالب است که بعد از سالها هتل های بازی محور را نیز ببینیم و به نظر باید چندسالی برای ساخت آن صبر کنیم. کنسول جدید Atari VCS نیز دو ماه دیگر عرضه خواهد شد و قول اجرای بازی هایی همچون Fortnite داده شده است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.