یحیی رحیمی

ایلان ماسک به دنبال توسعه‌دهندگانی برای تولید بازی‌های مخصوص Tesla است

یحیی رحیمی 12 مرداد 1397 بدون دیدگاه
592 بازدید

ایلان ماسک به‌طور عجیبی موفق است. او سرگرم پروژه سفر به مریخ است و از گوشه دیگر نیز در حال ساخت جابه‌جا کننده‌های فوق‌سریع بین‌شهری. او متوقف نمی‌شود و حالا می‌خواهد که بازی‌های ویدیویی نیز بسازد. بر اساس توییت جدید او، می‌توان گفت که ایلان ماسک به دنبال افرادی به‌منظور ساخت بازی برای صفحه تاچ اسکرین خودروهای تسلا است.

او گفته است که اگر از ساخت بازی‌های ویدیویی سررشته‌دارید، تسلا را از دست ندهید. آن‌ها به دنبال ساخت‌ بازی‌های سرگرم‌کننده برای صفحه‌نمایش خودروهای تسلا و همچنین موبایل‌ها هستند. این ایده بیشتر ادامه‌دهنده همان راهی است که توسعه‌دهندگان با بازی‌هایی همچون Pokemon Go شروع کرده‌اند که باید محله خود را برای پیدا کردن هیولاها می‌گشتید و در کل یک ماجراجویی را با ماشین خود دنبال می‌کردید.

ایلان ماسک اوایل دیروز بیان کرد که همکاری نزدیکی با آتاری پیداکرده‌اند و حالا بازی‌های این کنسول برای نرم‌افزار نسخه 9 تسلا در ماه آینده منتشر خواهد شد. این بازی قرار است مخفی باشند و فرد باید خودش آن‌ها را پیدا کند. تسلا قبلاً نیز این کار را کرده است و می‌توان به Rainbow Road اشاره کرد که شباهت بسیار زیادی به Mario Kart دارد.

ایلان ماسک در پاسخ به توییت پیرامون آتاری گفته است که پرتاب موشک و همچنین حرکت در بازی در آپدیت آینده اضافه خواهد شد و همه این تنظیمات روی فرمان ماشین قرار خواهد گرفت. از زبانی که ایلان ماسک در توییت هایش استفاده می‌کند، می‌توان گفت که تنها بازی‌های آتاری راه خود را به تسلا بازنخواهند کرد. تسلا از زمان تأسیس خود پیشرفت زیادی داشته است و اینکه بتوانیم در خودروها نیز به بازی بپردازیم کمی عجیب به نظر می‌رسد.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.