doom-eternal-image
یحیی رحیمی

Doom Eternal از Ray-Tracing پشتیبانی نمی کند؛ نسخه Switch در راه است

یحیی رحیمی 7 بهمن 1398 بدون دیدگاه
414 بازدید

DOOM Eternal یکی از پروژه هایی است که استودیو id Software تلاش زیادی برای به آن به خرج داده است و با توجه به گفته های خود این کمپانی، بهترین بازی آن‌ها تا به حال است. بازی از نظر فنی نیز عملکرد بالایی دارد و نیاز به سخت افزار قوی برای اجرا روی PC اما به نظر می رسد که این بازی در هنگام عرضه از فناوری Ray-Tracing یا ره گیری پرتو بهره نمی برد.

همکار کارگردان بازی DOOM Eternal به نام Marty Stratton اخیرا در مصاحبه با Digital Foundry گفته است که استودیو فعلا یک سری ایده های جدید برای Ray-Tracing دارد و باید با نحوه به کارگیری آن آشنایی بیشتری پیدا کند و فعلا تا زمان عرضه وقت چنین کاری پیدا نمی شود:

ما اصلا در این مورد صحبت هم نکرده ایم. دوستانه بگویم که وقت زیادی برای آن کنار نگذاشته ایم و تیم بازی یک سری آماده سازی را سال قبل انجام داده است و باید هنوز تلاش زیادی برای اعمال آن کنیم. تیم فنی ما یکی از بزرگ ترین حامیان این فناوری جدید هستند و سخت بود که بتوان همه را بیخیال آن کرد. اما وقتی به این نقطه رسیدیم که Doom Eternal را پولیش کنیم و کیفیت آن را بالا ببریم، مجبور شدیم که فعلا بیخیال Ray-Tracing شویم.

او در ادامه از احتمال عرضه نسخه Switch بازی نیز صحبت کرده است و به نظر تیم قوی روی آن کار می کنند و قرار است که بازی با کیفیت خوبی روی این کنسول عرضه شود:

من فکر می کنم که تیم فنی ما فوق العاده است و آن‌ها می توانند کارهای زیادی با موتور بازی انجام دهند و همیشه در مورد آن‌ها می گویم که خب نمی دانم شما چطور این کار را انجام می دهید اما خب کارتان فوق العاده است. ساخت نسخه Switch به خوبی پیش می رود و کمی به زمان بیشتر نیاز دارد. ما تقاضا را می بینیم و نظر طرفداران را می شنویم؛ برای همین اولویت اصلی ما همین است.

Doom Eternal در تاریخ 20 مارس برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه نسخه Switch آن مشخص نیست.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.