rage-2
یحیی رحیمی

Rage 2 تمرکز چندانی روی داستان ندارد؛ هدف سرگرمی در محیط بازی است

یحیی رحیمی 9 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
921 بازدید

چیزی تا انتشار بازی مورد انتظار استدیو Avalanche Studios به نام Rage 2 نمانده است. مدت هاست که ویدیوهای مختلفی را از این بازی دریافت می کنیم ومی توانیم هیجان را در پس هر لحظه آن درک کنیم. توسعه دهندگان بازی مدت هاست که می گویند داستان آنچنان که در نظر دارید نیست و حالا کارگردان بازی نیز این موضوع را یادآورد شده است.

به نظر می رسد که تمرکز اصلی این بازی داستان نباشد و بیشتر باید از دنیای جهان گستر آن لذت ببریم و به اکشن ماجرا خیره شویم. کارگردان بازی به نام Magnus Nedfors در گفتگو با یکی از وب سایت های خبری صنعت بازی های ویدیویی گفته است که روایت داستانی بازی Rage 2 بستگی به ارتباطات بین شخصیت ها دارد و برای ایجاد داستان باید محیطی برای آن فراهم باشد و این طور نیست که داستان شما را پیش ببرد. او در این مورد گفت:

من نمی خواهم اینجا بنشینم و بگویم که داستان بازی چقدر عمیق است و این دلیلی است که باید Rage 2 را بازی کنید. این یک بازی اکشن است. اما ما تلاش می کنیم که داستان هایی کوچک را روایت کنیم و این کار از طریق ارتباطات بین شخصیت هایی که ملاقات می کنید و همچنین از طریق بازخورد شما با دنیای بیرون حواهد بود. این چیزی است که ما می خواهیم به جلو ببریم.
بازی هایی با روایت داستانی عالی وجود دارند که جهان باز بودن آن‌ها در وهله ی دوم قرار می گیرد. اشتباه اصلی این است که یک داستان خطی بگویید. با این کار آزادی عمل بازیکن را از بین می برید. من فکر می کنم که تمام صنعت بازی های ویدیویی نیاز دارد که یک لحظه ای جادویی را پیدا کند که کسی به یک باره تغییری شگرف در روند داستان گویی بازی های جهان باز ایجاد کند.

با این حساب داستانی نه چندان خوب را شاهد هستیم و بیشتر تمرکز توسعه دهنده روی لذت بردن از دنیای جهان باز آن است. با سلاح و قابلیت های مخصوص خود باید به شکار دشمن رفت و این تمام چیزی است که بازی می خواهد به ما نشان دهد. قرار است که Rage 2 در تاریخ 14 مه میلادی منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.