جان رومرو خالق Doom
یحیی رحیمی

خالق Doom یک شوتر اول شخص با آنریل انجین 5 می‌سازد

یحیی رحیمی 29 تیر 1401 بدون دیدگاه
136 بازدید

جان رومرو، خالق مجموعه بازی‌ Doom و Quake خبر از ساخت یک شوتر اول شخص جدید با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 داد. بازی جدید جان رومرو با همکاری «یک ناشر سرشناس» ساخته می‌شود و با اثری کاملاً جدید و مستقل از فرنچایزهای دیگر روبه‌رو هستیم که فعلاً تیم توسعه‌‌دهندگان آن اندک هستند و رومرو امیدوار است که افراد بیشتری در طی ماه‌های آینده به استودیو بپیوندند.

به گزارش پارسی گیم، استودیو Romero Games در صفحه توییتر خود از ساخت بازی جدیدی خبر داد. این بازی، فصل تازه‌ای برای استودیو خواهد بود و آن‌ها در حال همکاری با یک ناشر سرشناس برای ساخت شوتر بعدی جان رومرو هستند. این بازی یک اثر تیراندازی اول شخص کاملاً جدید عنوان شده که به نظر می‌رسد نسخه‌های مختلفی از آن ساخته می‌شود. استودیو از این بازی به‌عنوان یک IP یاد کرده و این بدین معنی است که احتمال ساخت بازی‌‌های بعدی نیز وجود دارد.

استودیو در ادامه افزود که تیم آن‌ها در حال گسترش است و از افراد بااستعداد دعوت به همکاری کرده است. توسعه شوتر اول شخص خالق Doom با آنریل انجین 5 انجام می‌شود و توسعه‌دهنده نوشته است که افراد با تجربه کاری روی این موتور گرافیکی در اولویت قرار دارند. با توجه به توضیحات استودیو، زمان زیادی تا معرفی کامل و انتشار بازی مانده است و به نظر می‌رسد که بازی وارد مرحله تولید نشده است.

استودیو Romero Games خالق Doom

بازی جدید خالق Doom

استودیو Romero Games در شهر گالوی کشور ایرلند قرار دارد و وب‌سایت آن با قرار دادن فرصت‌های شغلی جدید آپدیت شده است. این استودیو تنها به دنبال کارمندان حضوری نیست و به‌صورت دورکار نیز می‌توان با آن‌ها کار کرد. اگر شما تجربه کاری لازم با آنریل انجین 5 را دارید، می‌توانید سری به وب‌سایت آن‌ها بزنید و رزومه خود را ارسال کنید. ممکن است که شما توسعه‌دهنده بازی بعدی جان رومرو شوید.

استودیو رومرو گیمز در سال 2015 توسط جان رومرو و همسرش برندا تأسیس شد و پس از هفت سال وارد مرحله تازه‌ای خواهد شد. خالق Doom به دنبال طراحان بازی، کدنویس و طراح‌های هنری است. افراد حاضر در استودیو نیز قبلاً روی بازی‌های بزرگی مانند Far Cry، واچ داگز، فورتزا، اسنایپر الیت و Crysis کار کرده‌اند و این تیم به آرامی تکمیل خواهد شد. گفتنی است آخرین بازی استودیو به نام Empire of Sin در سال 2020 منتشر شد. این بازی در ژانر استراتژی قرار داشت و دوران منع خرید و فروش الکل در ایالت شیکاگو را به تصویر کشید.

بازی Empire of Sin موفقیتی به دست نیاورد و امتیازهای بین 50 تا 68 را در متاکریتیک به ثبت رساند. مشخص نیست آیا بازی جدید خالق Doom می‌تواند موفقیت آثار پیشین وی را به دست بیاورد یا خیر؟‌

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.