hellbalde
یحیی رحیمی

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 دو برابر نسخه اصلی؛ موضوع اصلی دیوانگی

یحیی رحیمی 4 بهمن 1398 بدون دیدگاه
1,275 بازدید

اولین نسخه از بازی Hellblade در واقع گستردگی زیادی نداشت و بیشتر روی مشکلات روانی تمرکز داشت که مشابه آن را بسیار کم در صنعت بازی های ویدیویی مشاهده می کنیم. مدتی پیش نسخه دوم این بازی به نام Senua’s Saga: Hellblade 2 معرفی شد و قرار است که به طور انحصاری برای کنسول Xbox Series X منتشر شود. این بازی ادامه نسخه قبلی خواهد بود و دوباره شگفتی افسانه های اسکاندیناوی را جلوی چشم ما خواهد آورد.

به نظر می رسد که استودیو Ninja Theory به دنبال گسترش این بازی در آینده باشد و مایکروسافت اخیرا اعلام کرده است که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 بسیار گسترده تر از نسخه اولیه خواهد بود. تا به حال تنها یک تریلر کوتاه از بازی نشان داده شده است و اطلاعات زیادی را در این مورد دریافت نکرده ایم. به هر حال دنباله بازی همان روند همیشگی را طی می کند اما بسیار گسترده تر و عظیم تر.

در ویدیویی که اخیرا از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 منتشر شده است شاهد گستردگی فوق العاده بازی هستیم و با توجه به صحبت های خود توسعه دهندگان، محتوای این عنوان دوبرابر نسخه اصلی خواهد بود و همچنین اعضای تیم توسعه بازی نیز نسبت به نسخه اول، حدودا دوبرابر است. به نظر می رسد که تنها بزرگی آن نیست که به چشم خواهد آمد، تم و فضای بازی بسیار عمیق تر و جذاب تر شده است.

گفتنی است داستان توجه بیشتری به دیوانگی و همچنین بیماری های روانی و نحوه تشکیل افسانه ها و مذهب و خدایان دارد. گفتنی است بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 روی کنسول Xbox Series X و همچنین PC عرضه خواهد شد. می توانید نگاهی به تریلر اولیه بازی بیندازید که اجرا شده توسط خود کنسول اصلی است و کیفیت عجیبی دارد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.