بازی Hellblade 2
یحیی رحیمی

بازی Hellblade 2 مرزهای انیمیشن صورت را جابه‌جا می‌کند

یحیی رحیمی 3 فروردین 1402 بدون دیدگاه
675 بازدید

استودیو نینجا تئوری در کنفرانس GDC 2023 یک دمو کوتاه از انیمیشن‌های صورت بازی Hellblade 2 نمایش داد. این دمو که به‌صورت هم‌زمان در آنریل انجین 5 ضبط می‌شد، قدرت فناوری متاهیومن و همچنین این استودیو محبوب را به رخ کشید. نینجا تئوری می‌گوید که آن‌ها مرزهای خلق انیمیشن صورت را جابه‌جا خواهند کرد و چهره سنوئا، طبیعی‌ترین چهره‌ای خواهد بود که گیمرها تابه‌حال در دنیای بازی دیده‌اند.

تیم سازنده بازی هل‌بلید 2 در استودیو نینجا تئوری در طی سال گذشته میلادی مشغول تولید بازی بوده است و هیچ آپدیتی در مورد فرایند تولید و اینکه چه زمانی قادر به تجربه بازی خواهید بود، ارائه نکرده است. Hellblade 2 قرار است در تاریخ نامشخصی برای ایکس‌باکس سری و کامپیوتر منتشر شود و استودیو قول داده تا اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک بگذارد. آن‌ها به‌تازگی یک دمو کوتاه که داخل موتور آنریل انجین 5 اجرا می‌شود را به اشتراک گذاشته‌اند. این دمو نشان می‌دهد که گرافیک بازی چه اندازه تغییر کرده است و اینکه استودیو چقدر پیشرفت کرده است.

ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، ملینا جئورگنس، بازیگر نقش سنوئا را به تصویر می‌کشد. او جلوی دوربین قرار دارد و چند دیالوگ از بازی را بیان می‌کند. تمامی این صحنه به‌طور هم‌زمان در آنریل انجین 5 پردازش می‌شود و فناوری متاهیومن، انیمیشن‌های صورت او را به‌صورت آنی تولید می‌کند. مدل شخصیت سنوئا در آنریل انجین 5 جزئیات منحصر به فردی دارد که تابه‌حال در هیچ بازی دیده نشده است. این نشان‌دهنده عمق کیفیت انیمیشن‌های بازی Hellblade 2 و همچنین فناوری جدید اپیک گیمز است.

انیمیشن صورت گرافیک بازی Hellblade 2

کیفیت گرافیک Hellblade 2

استودیو نینجا تئوری از زمان معرفی هل‌بلید 2 تابه‌حال، روی ارتقاء فنی بازی تمرکز کرده است. صدای این بازی منحصربه‌فرد خواهد بود. تیم سازنده به شمال اسکاتلند سفر کرده است و صداهای منحصر به این کشور را ضبط کرده است. بازی از لحاظ گرافیکی نیز در سطح تازه‌ای قرار دارد. فرایند فوتوگرامتری از اسکاتلند ماه‌ها طول کشید و استودیو توانست در نهایت بافت‌های کاملاً طبیعی ایجاد کند. این باعث شده تا هر ویدیویی که از بازی پخش می‌شود، طرفداران را مجذوب و مدهوش کند. دمو گرافیکی جدید نیز طرفداران را ناامید نمی‌کنند.

نینجا تئوری در صفحه توییتر خود نوشت که آن‌ها مرزهای انیمیشن صورت هم‌زمان را جابه‌جا کرده‌اند. گفتنی است تریلر گیم‌پلی بازی سال گذشته نمایش داده شد، اما همچنان اطلاعات اندکی از این بازی در دسترس است. توسعه‌دهنده می‌گوید که سبک مبارزه بازی آپدیت شده است و روند بسیار بهتری را خواهیم دید. بازی Hellblade 1 از لحاظ استودیو یک بازی AA در نظر گرفته شده و دنباله آن کاملاً تراز اول خواهد بود. اطلاعات بیشتری از بازی دوم در ماه‌های آتی دریافت خواهیم کرد. نظر شما در مورد کیفیت گرافیک Hellblade II چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.