half-life-alyx
یحیی رحیمی

بازی Half-Life: Alyx دارای بزرگ ترین تیم توسعه در تاریخ Valve است

یحیی رحیمی 4 بهمن 1398 بدون دیدگاه
518 بازدید

سری بازی Half-Life برای یک دهه در خفا مانده بود و کسی از سرنوشت آن خبری نداشت تا اینکه Valve خبر از بازگشت این سری در قالب بازی Half-Life: Alyx داد. این بازی در واقع یک پیش درآمد حساب می شود که بین دو بازی اصلی جریان دارد و البته یک تجربه کاملا VR و بر پایه واقعیت مجازی است. به نظر می رسد افراد زیادی موافق این سبک از بازی نیستند اما هر چه باشد به عنوان یک اسپین آف رضایت بخش به نظر می رسد.

اخیرا توسعه دهندگان بازی Half-Life: Alyx در یک گفتگو انجام شده در وب سایت Reddit شرکت کرده اند و به سوالات طرفداران بازی پاسخ داده اند. توسعه دهندگان در جواب فردی که که پرسیده بود چند نفر روی این بازی کار می کنند، گفته اند که بزرگ ترین تیم توسعه بازی در تاریخ Valve روی این ماجرا کار می کنند و حدود 80 نفر به توسعه بازی مشغول هستند. ممکن است که این عدد پایین به نظر برسد اما در تهیه یک بازی استودیوهای مختلفی با هم همکاری می کنند و دیگر توسعه دهندگان نیز در فرایند آن شرکت دارند.

مدتی پیش تایید شد که بازی Half-Life: Alyx به اندازه Half-Life 2 خواهد بود. در ادامه فردی پرسیده است که گستردگی بازی در چه حدی خواهد بود و چه اندازه محتوا را شاهد خواهیم بود. توسعه دهندگان در جواب گفته اند که تسترهای بازی دقیقا همان میزان زمانی که برای اتمام نسخه دوم بازی صرف کرده اند را برای Half-Life: Alyx نیز کنار گذاشتند. با این حساب محتوای زیادی را شاهد هستیم و دقیقا چیزی به اندازه بهترین نسخه این سری تا به حال.

بازی Half-Life: Alyx در ماه مارس میلادی عرضه خواهد شد اما هنوز تاریخ انتشار رسمی آن اعلام نشده است. Valve مدتی پیش از احتمال عرضه بازی برای PlayStation VR نیز گفته بود و باید دید در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.