cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

بخش مولتی پلیر Cyberpunk 2077 تا سال 2021 عرضه نخواهد شد

یحیی رحیمی 27 دی 1398 1 دیدگاه
503 بازدید

استودیو CD Projekt RED تایید کرده است که انتشار بازی Cyberpunk 2077 از ماه آوریل به پنج ماه دیگر و سپتامبر افتاده است. همین باعث شده است که عرضه بازی به تاریخ 27 شهریور 1399 موکول شود. حالا در کنار اعلام این تاریخ، جزئیاتی از بخش مولتی پلیر بازی نیز منتشر شده است.

استودیو مدتی پیش تایید کرد که بخش مولتی پلیر بازی Cyberpunk 2077 از سال پیش تا به حال در دست ساخت بوده است. حالا استودیو در کنفرانس خبری خود از به تاخیر افتادن عرضه بخش چند نفره بازی گفته است و به نظر یک سری اتفاقات پیش بینی نشده باعث شده است که عرضه خود بازی اصلی و این بخش به تاخیر بیفتد. Michal Nowakowski که عضو گروه توسعه اقتصادی استودیو است در این مورد گفته است:

با توجه به اینکه عرضه بازی Cyberpunk 2077 به ماه سپتامبر افتاده است و همچنین با توجه به یک سری اتفاقات نامنتظره که ما انتظار داریم بعد از این تاریخ بیفتد، احتمالا بخش مولتی پلیر بازی زودتر از سال 2021 عرضه نخواهد شد.

این یک سری اتفاقات گفته شده در صحبت های او به احتمال زیاد مربوط به آپدیت های بعد از انتشار و بسته های الحاقی است. اگر استودیو برنامه خود را تغییر نداده باشد، به نظر روندی مشابه عرضه بازی The Witcher 3 را شاهد خواهیم بود و چندین بسته الحاقی را خواهیم دید و در آخر نیز نسخه کامل به صورت جداگانه در دسترس قرار خواهد گرفت.

Nowakowski همچنین گفته است که توسعه بخش مولتی پلیر بازی Cyberpunk 2077 دومین پروژه بزرگی است که استودیو در حال کار روی آن است. قبلا گفته شده بود که استودیو در حال کار روی یک پروژه AAA دیگر است و حالا این پروژه مشخص شده است. به هر حال اگر همه چیز خوب پیش برود، شاهد عرضه بازی در تاریخ 17 سپتامبر 2020 یا 27 شهریور 1399 خواهیم بود.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    AnSy

    مهمان

    می خواستم توی تابستون این بازیو تجربه کنم ولی
    دقیقا افتاد برای وقتی که ما می خوایم بریم دانشگاه 😐

    پاسخ دهید