Final Fantasy 7 remake
یحیی رحیمی

عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake به ماه آوریل موکول شد

یحیی رحیمی 25 دی 1398 بدون دیدگاه
513 بازدید

کمپانی Square Enix دقیقا دو ماه قبل از انتشار رسمی Final Fantasy 7 Remake تصمیم به تاخیر این بازی گرفته است. قرار بود که این بازی روز 3 مارس میلادی منتشر شود و حالا تاریخ عرضه آن به روز 10 آوریل میلادی برای PS4 موکول شده است. تولید کننده بازی به نام Yoshinori Kitase دلیل این کار را توضیح داده است و به نظر رفع باگ ها و پولیش نهایی برای ارایه یک تجربه عالی دلیل آن بوده است.

ما می دانیم که طرفدارانمان پیگیر عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake بوده اند و ما نیز صبورانه روی تولید یک تجربه فوق العاده کار کرده ایم. برای اینکه یک بازی عالی و مطابق تصورمان را به بازیکنان ارایه دهیم، تصمیم به تاخیر عرضه بازی به روز 10 آوریل 2020 گرفته ایم. این کار به منظور ارایه بازی با کیفیت بالا باری طرفداران است.

ما این تصمیم فوق العاده سخت را به منظور اضافه کردن چند هفته به زمان توسعه بازی گرفته ایم و می خواهیم پولیش بیشتری برای ارایه بهترین تجربه ممکن انجام دهیم. من از طرف تمام تیم از شما عذرخواهی می کنم و می دانم که این صحبت من به معنی عرضه دیرتر بازی است.

او در ادامه از حمایت های بی وقفه طرفداران بازی تشکر کرده است. بعید است کسی انتظار این تاخیر را داشته باشد اما می تواند به تجربه نهایی بازی کمک زیادی کند. بازی Final Fantasy 7 Remake اولین بخش از ماجراجویی طولانی است که ساعتها محتوا در دل خود دارد. این شامل مینی بازی ها و البته نقاط گره در داستان می شود و برای همین شاهد یک تجربه طوفانی هستیم. قطعا طرفداران بازی دلیل این تاخیر را درک خواهند کرد. به هر حال روز 22 فروردین 1399 شاهد عرضه Final Fantasy 7 Remake خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.