Marvel's-Avengers
محمد صادق شجاعی

افزودن مکانیسم Pay To Win به Marvel’s Avengers باعث عصبانیت طرفداران شد

محمد صادق شجاعی 17 مهر 1400 بدون دیدگاه
270 بازدید

سازندگان بازی Marvel’s Avengers وعده داده بودند که مکانیک Pay To Win جایی در محصول آن‌ها نخواهد داشت. این مکانیک باعث می‌شود آن دسته از بازیکنانی که پول واقعی هزینه می‌کنند، نسبت به دیگر بازیکنان برتری داشته باشند و XP بیشتری دریافت کنند. علی‌رغم این وعده استودیو Crystal Dynamics، به نظر می‌رسد مکانیک Pay To Win به بازی Marvel’s Avengers اضافه شده که این امر موجب نارضایتی بازیکنان شده است.

بازی Marvel’s Avengers که در سال گذشته برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد، عرضه موفقی را تجربه نکرده و به هیچ عنوان انتظارات استودیو کریستال داینامیکس و شرکت Square Enix را برآورده نکرد. مشکلاتی که در همان ابتدای راه گریبانگیر این اثر شد، بسیاری از برنامه‌های سازندگان را به عقب انداخت و آن‌ها بیشتر وقت خود را به برطرف کردن ایرادات اختصاص دادند. سازندگان بازی Marvel’s Avengers با ارائه بسته‌های الحاقی رایگان و همچنین امکان تجربه از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس موفق شدند بازیکنان را به تجربه محصول خود ترغیب کنند.

با این حال، روند رو‌ به رشد بازی مذکور ممکن است زودتر از انتظار متوقف شود. اخیرا در قالب یک به روز رسانی ویژگی به بازی Marvel’s Avengers اضافه شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد آیتم‌های قابل مصرف خاصی را خریداری کنند. این آیتم‌های Consumable موجب افزایش میزان XP دریافتی می‌شوند. در نتیجه بازیکنان می‌توانند با سرعت بیشتری سطح خود را افزایش دهد و نسبت به دیگران برتری داشته باشند. از این جهت می‌توان آیتم‌های مذکور را مصداق مکانیک Pay To Win دانست.

طرفداران از تغییرات Marvel’s Avengers رضایت ندارند

وعده‌های سازندگان بازی Marvel’s Avengers مبنی بر عدم وجود مکانیک Pay To Win، باعث شده که موج عظیمی از نارضایتی در بین بازیکنان شکل بگیرد. اولین بار در نمایشگاه E3 2019 بود که در کنار نمایش تریلر این بازی، مشخص شد که چنین مکانیکی در آن وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، مدیر ارشد روابط عمومی این بازی اعلام کرده بود که به هیچ عنوان از مکانیک Pay To Win استفاده نمی‌شود.

Pay to Win بازی Marvel's Avengers

این تنها باری نبوده که یکی از افراد دخیل در ساخت بازی مارول اونجرز به طور قاطع اذعان کرده که امکان استفاده از پول واقعی و به دست آوردن برتری وجود نخواهد داشت. این امر یک هفته بعد دوباره تکرار شده و حتی در زمان عرضه بازی مذکور برای بار سوم اعلام شد. قطعا عمل نکردن به وعده‌ها و اضافه کردن مکانیک Pay To Win به بازی مارول اونجرز با استقبال مخاطبین همراه نشده و بسیاری از بازیکنان نسبت به آن اعتراض کرده‌اند.

نگرانی بازیکنان نسبت به این اقدام استودیو کریستال داینامیکس، به واسطه یکی از به روز رسانی‌های این اثر در اوایل سال جاری ایجاد شد. بر این اساس، تغییری در بازی Marvel’s Avengers ایجاد شد که دستیابی به Skill Point و در نتیجه بالا بردن سطح بیش از پیش دشوار شده است. اکنون با اضافه شدن مکانیک Pay To Win به نظر می‌رسد که این امر دیگر مشکل ایجاد نخواهد کرد؛ زیرا با پرداخت پول می‌توانید روند دریافت Skill Point و بالا بردن سطح را سرعت دهید.

نظر شما راجع به اضافه شدن مکانیک Pay To Win به بازی Marvel’s Avengers چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.