Zombie-Army-4-Dead-War
یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی Zombie Army 4: Dead War مشخص شد؛ با بازی آشنا شوید

یحیی رحیمی 23 دی 1398 بدون دیدگاه
1,538 بازدید

استودیو Rebellion برای بسیاری از بازی بازان نام آشناست. این استودیو مدتی پیش بازی جدید خود را به نام Zombie Army 4: Dead War معرفی کرد. این بازی که در ادامه نسخه های پیشین خود ساخته شده است، داستان زامبی های آدم خوار را این بار در دنیای جدیدی روایت می کند. اخیرا حجم فایل نصبی بازی مشخص شده است و می توانید فضای خالی مورد نیاز برای آن را کنار بگذارید.

بازی Zombie Army 4: Dead War در مورد ارتش یکی از خون خوارترین انسان های روی کره زمین است. هیتلر بار دیگر زنده شده است اما این دفعه در قالب یک زامبی. برای همین ماموریت بزرگی روی دوش شما گذاشته شده است و باید با هر سلاحی که در دست دارید به جنگ این زامبی های دیوانه بروید و تا آخرین گلوله خود را در جانشان خالی کنید. آرماگدون زنده شده است!

نیروهای مقاومت یک بار هیتلر را شکست داده اند اما ارتش او دوباره از دل جهنم زنده شده است و منتظر آتش گلوله هاش شما. از میان دشت سبز ایتالیا شروع کنید و به مرزهای جدیدی برسید. بازی های سبک زامبی همگی از یک رویه یکسان استفاده می کنند و تنها کشتن و جلو رفتن اهمیت دارد. برای همین تنها کاری که لازم است در Zombie Army 4: Dead War انجام دهید، کشتن و البته دوباره کشتن است.

حجم فایل نصبی بازی Zombie Army 4: Dead War در فروشگاه مایکروسافت اعلام شده است و با این حساب کافی است 21.45 گیگابایت فضای خالی برای نصب آن کنار بگذارید. شاهد فایل نصبی بزرگی نیستیم و البته از قد و قواره بازی نیز مشخص بود. به هر حال این بازی روز 4 فوریه منتشر خواهد شد و اخیرا نسخه های Deluxe و Collector این بازی نیز معرفی شده اند و می توانید از طریق Epic Game Store نیز آن را برای PC دریافت کنید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.