GTA V
علی رحمانیان

بازی‌های ماه آوریل سرویس Xbox Game Pass اعلام شد: بازگشت GTA V

علی رحمانیان 18 فروردین 1400 بدون دیدگاه
2,496 بازدید

اگر از کاربران ایکس باکس گیم پس هستید، وقتش رسیده که با بازی‌های ماه پیش این سرویس خداحافظی کنید و به استقبال بازی‌های جدید این ماه بروید. Xbox Game Pass به‌رسم هرماه بازی‌های رایگانی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و حالا هم با شروع ماه آوریل بازی‌های هیجان‌انگیزی مثل Grand Theft Auto 5 به لیست بازی‌های این ماه اضافه‌شده‌اند. یکی دیگر از بازی‌های این لیست Zombie Army 4: Dead War است که چندی پیش آن را در جمع بازی‌های سرویس پلی استیشن پلاس دیدیم و حالا بازیکنان ایکس باکس هم می‌توانند این بازی را را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

GTA V از پس‌فردا 19 فروردین (8 آوریل) در سرویس ایکس باکس گیم پس و کلود در دسترس خواهد بود، Zombie Army 4: Dead War هم در همان تاریخ به گیم پس پی سی، ایکس باکس و سرویس کلود می‌آید. در ادامه بازی Disneyland Adventures را داریم که شما را به گشت‌وگذار در سرزمین دیزنی می‌برد، بازی بعدی Rush: A Disney/Pixar Adventure نام دارد که در آن می‌توانند به ماجراجویی در دنیای انیمیشن‌هایی مثل Finding Dory و Toy Story بپردازید و هردوی این بازی‌ها در همان تاریخ قبلی برای سرویس کلود منتشر می‌شوند.

Xbox-Game-Pass-April-2021

NHL 21 همچنین در تاریخ 23 فروردین (12 آوریل) از طریق EA Play به گیم پس می‌آیند. در روز 26 فروردین (15 آوریل) هم بازی‌های Rain on Your Parade برای کلاود و Pathway برای گیم پس پی سی عرضه خواهند شد. در آخر بازی MLB The Show 21 همزمان با روز انتشارش در تاریخ 31 فروردین (20 آوریل) در دسترس ایکس باکس گیم پس و کلود قرار می‌گیرد.

گفتنی است که بازی‌های Gato Roboto، Deliver Us the Moon و Wargroove در روز 26 فروردین و بازی‌های Madden و NHL 18 و 19 هم در 27 فروردین از این سرویس حذف خواهند شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.