vampire-the-masquerade-bloodlines-2
یحیی رحیمی

Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 از تنش‌های بی‌خانمان‌ها الهام گرفته‌شده است

یحیی رحیمی 13 دی 1398 بدون دیدگاه
710 بازدید

بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 قراربود در ماه مارس میلادی عرضه شود. مدتی پیش اعلام شد که تاریخ عرضه قبلی رضایت بخش نیست و برای همین بازی تاخیر خورد. به هر حال با در نظر گرفتن تعداد بازی هایی که در ماه مارس میلادی عرضه می شوند، شاید این انتخاب خوبی بوده باشد. افراد زیادی انتظار دارند که بازی بتواند در قد و قواره نسخه اولیه باشد. حالا مشخص شده است که داستان آن از وقایع انسانی و واقعی الهام گرفته است و مشکلات زندگی در شهر سیاتل آمریکا را به تصویر می کشد.

همان طور که می دانید شهر سیاتل درگیر یک سری مشکلات است و بارها در خبرها مسائلی در این مورد شنیده ایم. کارگردان داستانی بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 به نام Brian Mitsoda اخیرا گفته است که بازی با الهام از تنش ها و مشکلات بی خانمان ها در شهر سیاتل ساخته شده است. همین افراد تاثیر زیادی روی کمپانی های بزرگ فناوری و همچنین قیمت فضایی کرایه ها دارند. مشخص نیست که بازی چطور می خواهد این مشکلات را نشان دهد اما تا حدودی از آن‌ها درس گرفته است:

این یکی از راه هایی است که خواهید دید چطور دنیای فناوری شهر را تغییر داده است. اینکه چطور شهر خود را با آن وفق داده است و همچنین اینکه کرایه خانه ها نیز چطور با همین اتفاقات بالا رفته است. همان طور که بین مناطق مختلف شهر سفر می کنید، می بینید که همه چیز فرق خواهد کرد. هر جا که بروید و بایستید، فضای خاصی را با نگاه به خیابان ها و مناطق مهم بازی Bloodlines 2 حس خواهید کرد.

قرار است بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 در سال 2020 ملادی عرضه شود و فعلا تاریخ دقیقی در دسترس ما نیست. مدت زیادی است که در مورد این بازی می دانیم و باید تا زمان عرضه بازی برای دریافت اطلاعات بیشتر صبر کنیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.