دانلود بازی Surviving Mars Below and Beyond برای PC
دانلود بازی Surviving Mars Below and Beyond برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Surviving Mars Below and Beyond برای PC

پارسی گیم 16 شهریور 1400 بدون دیدگاه
7,233 بازدید

دانلود بازی Surviving Mars Below and Beyond برای کامپیوتر

سبک ساخت‌وساز در بازی‌های ویدیویی تاریخچه قدرتمندی داشته و از گذشته تا به امروز، عناوین زیادی را زیر سایه خودش پرورش داده است. امروزه می‌توانید سوژه‌های متعددی را در این سبک مشاهده کنید، از ساخت شهرهای بزرگ گرفته تا شهربازی، باغ‌وحش و… که همگی بازی مخصوص به خودشان را در بازار دارند. بازی Surviving Mars از استودیو Haemimont Games با ارائه یک نوآوری جذاب عنوانی در همین سبک بوده که ساختن یک کلونی جدید از انسان‌ها در سیاره مریخ را محوریت خودش قرار داده است. به‌تازگی بسته الحاقی Below and Beyond نیز برای این بازی منتشر شده است.

Surviving Mars Below and Beyond
در بسته الحاقی Below and Beyond دیگر کلونی خود را به‌طور کامل شکل داده‌اید و اکنون وقت گشت‌وگذار رسیده است! حالا که سطح سیاره را در تصرف خود قرار داده‌اید، زمان آن رسیده که به اعماق این سیاره سرخ بروید. اکنون می‌توانید کلونی خود را در غارهای زیرزمینی توسعه داده و پتانسیل‌های آن منطقه را کشف کنید. همچنین می‌توانید منابع ارزشمند سیاره که در زیر سطح آن پنهان ‌شده را استخراج کرده و از آن‌ها برای پیشرفت استفاده کنید.

هدف بزرگ اما ساده است. شما باید اولین کلونی فعال و قابل توسعه دادن را در سیاره مریخ پایه‌گذاری کنید. برای این کار به منابع مختلفی مثل اکسیژن، آموزش‌های متعدد و پشتکار نیاز خواهید داشت که همگی را در طول سالیان متوالی تحقیق و پیشرفت به دست آورده‌اید و حال وقت عمل فرا رسیده است. با کمی تلاش و پیگیری، این سیاره سرخ می‌تواند به خانه دوم بشریت تبدیل شده و محلی مناسب برای سکونت آن‌ها را فراهم کند.

گیم پلی بازی مانند عناوین کلاسیک ساخت‌وساز بوده و این بار باید شهری را در سطح سیاره مریخ بسازید که چالش‌های متفاوت‌تری را پیش پای شما قرار خواهد داد. ابتدا باید یک آژانس فضایی را برای پرداخت هزینه‌ها انتخاب کرده و سپس موقعیت کلونی خود را تعیین کنید. ابتدا با سازه‌های ساده‌تر شروع کرده و به‌مرور با تحقیق و پیشرفت، می‌توانید موارد پیچیده‌تری را هم اضافه کنید. اولین نکته تأمین انرژی، آب، غذا و اکسیژن است که مواردی حیاتی برای توسعه کلونی شما حساب می‌شوند. چالش کمبود منابع حیاتی و خطرهایی که خود سیاره مریخ ایجاد می‌کند، مانند سرمای بسیار زیاد در شب و طوفان‌های شن سهمگین همگی ساخت‌وساز شما در این محل را مهیج‌تر می‌کنند. اما نتیجه پشتکار و تلاش شما، شهری جذاب و آینده‌گرایانه در سطح سیاره مریخ است که می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frostpunk و Northgard را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Surviving Mars Below and Beyond با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit or newer
Processor: 4th Generation Intel i3 CPU or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: HD 4600/Geforce 620/Radeon 6450 or equivalent GPUs with 1 GB of video RAM
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64-bit or newer
Processor: 5th Generation Intel i5 CPU or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce 750 Ti or equivalent with 4GB of video RAM
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The era of colonization is over and a new age of exploration has begun. You’ve just scratched the surface of Mars, now get ready to go below and beyond! Back to the Bases – Expand your colony into caves and lava tubes under the surface. Players can use existing structures, or underground-specific buildings to build a base for exploration. Expand with caution, potential cave-ins can destroy everything.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.89 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.