دانلود بازی Cities Skylines Train Stations برای PC
دانلود بازی Cities Skylines Train Stations برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cities Skylines Train Stations برای PC

پارسی گیم 2 خرداد 1400 2 دیدگاه
6,318 بازدید

دانلود بازی Cities Skylines Train Stations برای کامپیوتر

شبیه‌سازهای ساخت‌وساز برای طیف گسترده‌ای از افراد جذاب و سرگرم‌کننده هستند. این سبک از بازی‌ها موضوعات متنوعی را در برمی‌گیرد اما اصلی‌ترین آن‌ها ساخت شهرهای بزرگ و توسعه‌یافته است که بیشترین محتوا را هم در دل خود قرار داده است. بازی Cities Skylines از استودیو Paradox Interactive یکی از بهترین عناوین در این سبک بوده که استاندارد جدیدی در سبک شهرسازی بازی‌های ویدیویی به وجود آورد و تمام جزییات و جوانب در آن رعایت شده است. تابه‌حال بسته‌های الحاقی متعددی برای این بازی منتشرشده که یکی از جدیدترین آن‌ها Train Stations است.

در Cities Skylines چیزی نیست که نتوانید بسازید و موضوعی نیست که نتوانید مدیریت کنید. همه‌چیز از صفرتا صد ساخت یک شهر را در این بازی باید رعایت کنید. ابتدا باید با یک شهر کوچک شروع کرده و نیازهای اولیه مانند تأمین شبکه آب‌رسانی و برق را در آن ایجاد کنید تا جمعیت شهرتان به‌مرور بیشتر شود. به‌تدریج با افزایش جمعیت، ساختمان‌ها و فناوری‌های جدیدتری برای بنا کردن در شهر برای شما باز می‌شود تا به آهستگی، شهر خود را توسعه دهید.

در طول این مسیر باید همه‌چیز را مدیریت کنید که یکی از اصلی‌ترین موارد بودجه است. با استفاده از پنل کاربری ساده‌ای، می‌توانید میزان درآمد و خرج‌های شهر را به‌خوبی مدیریت کرده تا برای توسعه‌های آینده به مشکل برنخورید. بحث‌های محیط زیستی، تأمین آب و برق کافی برای تمام نقاط شهر، توجه به بخش آموزشی و سلامتی، ساختن ایستگاه‌های پلیس برای جلوگیری از گسترش جرم و جنایت و بسیاری موارد دیگر همگی در Cities Skylines باید موردتوجه شما باشد. حتی مدیریت جاده‌ها و ترافیک شهری نیز در بازی وجود دارد!

در بسته‌های الحاقی مختلفی که برای بازی منتشر شد، چیزهای جدید زیادی را تجربه کردیم. یکی از این بسته ها خطوط کشتی‌رانی و صنعت ماهیگیری به شهر اضافه می کرد و در دیگری شهرهایی بنا کردیم که محوریت سیاست‌ آن محافظت از محیط‌زیست بود. در بسته الحاقی Train Stations همان‌طور که از اسمش پیدا است، خطوط راه‌آهن به شهرهای بزرگ ما اضافه می‌شوند. اینجا علاوه برساخت ایستگاه‌های قطار مدرن، قابلیت ساخت خطوط مترو را نیز پیدا می‌کنیم تا بیشتر از گذشته به کاهش ترافیک و بهبود حمل‌ونقل عمومی کمک کنیم.

بازی Cities Skylines Train Stations تجربه کاملی از ساخت یک شهر مدرن و توسعه‌یافته را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در این بازی یاد خواهید گرفت که مدیریت یک شهر تا چه حد می‌تواند پیچیده باشد و چه جوانب پنهانی دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Railway Empire و Planet Coaster را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cities Skylines Train Stations با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVIDIA GeForce GTX 260, 512 MB or ATI Radeon HD 5670, 512 MB (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows 7/8 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz or AMD FX-6300, 3.5Ghz
Memory: 6 GB RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Cities: Skylines is a modern take on the classic city simulation. The game introduces new game play elements to realize the thrill and hardships of creating and maintaining a real city whilst expanding on some well-established tropes of the city building experience. You’re only limited by your imagination, so take control and reach for the sky!
Train Stations features 12 stations and 4 hubs, created by BadPeanut.
Whether your city would benefit from an elevated or below-ground station, there are new mass transit options to meet your needs, featuring several stylish train and metro stations, so your citizens can efficiently get where they need to go.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.24 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    سلام لطفا کمکم کنید من هردوی نسخه فیتگرل و کودکس رو نصب اما در هردو نسخه زمانی که وارد بازی میشم و نقشمو انتخاب میکنم و زمانی که بازی داره لود میشه یه دفعه میزنهopps the game crashed لطفا کمک کنید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ابراهیم ساعدي در پاسخ به سینا

      مهمان

      سلام.
      من قبلا مشکلی مشابه این رو داشتم، چیز هایی که به نظرم مفید هستن رو بهت میگم.
      تمام نسخه های موجود از این بازی رو از دستگاهت حذف کن (حتی فایل های ذخیره و غیره بازی)، بازی رو توی یک درایو با فضای خالی زیاد نصب کن (اگر درایو ویندوز باشه فکر کنم بهتر باشه)، آنتی ویروس رو هم در حین نصب بازی و هم در حین اجرای اون کلا خاموش کن و ببند، دیگر برنامه های فعال رو هم از طریق تسک منیجر و هم از دیگر راه ها ببند، درایورهاتو آپدیت کن، سعی کن در ابتدای روشن کردن سیستم بازی رو روشن کنی، تنظیمات گرافیکی رو حداقل قرار بده، همچنین از طریق اینترنت دیگر راهنمایی هارو دریافت کن (به انگلیسی هم جست و جو کن، بعضی وقت ها بعضی ها فیکس کردن بعضی از مشکلات رو میزارن)، اگر باز هم مشکلت برطرف نشد به احتمال خیلی زیاد سیستمت ضعیف هست که باید ارتقاش بدی.
      کلا اگر بازی روشن شد و کراش نکرد، برو تو تنظیمات و قابلیت ذخیره خودکار رو فعال کن و اون رو در حداقل زمان قرار بده، مثلا هر یک دقیقه تا خودش ذخیره بشه.