death-stranding
یحیی رحیمی

ایده های اولیه پیش ساخت بازی Death Stranding معرفی شدند

یحیی رحیمی 6 دی 1398 بدون دیدگاه
533 بازدید

مهم نیست چطور شما به بازی Death Stranding نگاه می کنید، این بازی فوق العاده عجیب است و نمی توان آن را مانند دیگر عنوان های مشخص تحلیل و نقد کرد. به هر حال آنچه تا به حال دیده ایم متفاوت بوده است و همین باعث شده است که نظرات مثبت و منفی متفاوتی را شاهد باشیم. یکی از جالب ترین نقاط مثبت این بازی اما سیستم Strand یا هم کشانی اجتماعی است که یک حالت چند نفره را ایجاد می کند و به نوعی دنیاهای بازی توسط بازیکنان مختلف ساخته می شود.

این سیستم فوق العاده جالب است و برای نمونه می توانید ببینید که فردی در جایی یک نردبان قرار داده است و یا اینکه یک حمام گرم برایتان باقی گذاشته است. به نظر می رسد که کوجیما از خیلی وقت پیش چنین ایده ای داشته است. او در حساب توییتر ژاپنی خود از یک سری فایل های پیش ساخت بازی رونمایی کرده است. این اطلاعات در واقع یک سری طراحی های اولیه از سیستم های هسته اصلی Death Stranding است و نشان می دهد که کوجیما چه ایده های جالبی برای این بازی در سر داشته است.

در اولین تصویر می توان دید که او روی جاده ها و شکل همیشگی آن‌ها تمرکز کرده است. همه اینها مربوط به همان سیتسم گردهم آوری اجتماعی است اما جالب است که اینطور ریز روی آن کار شده است. دومین تصویر اما روی هسته این ایده تمرکز می کند. به نظر می رسد که کوجیما این ایده را هنگام ساخت بازی پیشرفت داده است و آن را کامل تر ساخته است. این یکی از بخش های اصلی بازی است که در صورت عدم درک آن کل بازی برایتان بی مزه خواهد شد. می توانید به این تصاویر منتشر شده نگاه کنید.

بازی Death Stranding در حال حاضر برای کنسول PlayStation 4 در دسترس است. قرار است بازی تابستان سال بعدی برای PC نیز منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.