Death Stranding
یحیی رحیمی

میزان تماشای Death Stranding روی Twitch دوبرابر League of Legends است

یحیی رحیمی 19 آبان 1398 بدون دیدگاه
624 بازدید

بازی Death Stranding چند روز پیش به صورت رسمی به بازارها عرضه شد. مدت ها بود که خبرها و ویدیوهای مختلفی از این بازی منتشر می شد و خود کوجیما نیز هر روز به هیجان پیرامون آن می افزود. همین باعث شد که بسیاری از بازیکنان به یک باره روی بازی خیره شوند و همین باعث ثبت یک رکورد جدید برای این بازی شده است.

برای یک بازی مورد انتظار عجیب نیست که میزان تماشای استریم های Twitch آن بالا بگیرد. به نظر می رسد که Death Stranding توانسته است رکورد تماشای استریم را بکشند و حالا دوبرابر بیشتر از League of Legends در شبکه اجتماعی Twitch تماشاگر دارد. در حال حاضر این بازی بیش از 182 هزار تماشاگر در تویچ دارد که همین بیش از 2 برابر تماشاگران استریم های بازی League of Legends است.

بازی league of Legends پرتماشاگرترین بازی روی پلتفرم Twitch است و این نشان از رکورد بزرگی توسط آخرین ساخته کوجیما است. البته این رقم به زودی افت خواهد کرد زیرا که Death Stranding یک بازی تک نفره و داستانی است و همچنین هیچ گونه بسته الحاقی و آپدیت های دیگری نیز برای آن در نظر گرفته نشده است. به طور کلی این قدرت بازی کوجیما را نشان می دهد و اینکه توانسته با حربه های تبلیغاتی، میان طرفداران جا خوش کند.

Death Stranding پیرامون یک جامعه منزوی و دور افتاده است که اسیر یک بلای عجیب شده است و موجودات فرازمینی از مرگ به زندگی منتقل شده اند و این وظیفه Sam Bridges است که بتواند این جوامع منزوی و دور افتاده را از هم دور کند. Death Stranding فعلا جزو اختصاصی های سونی حساب می شود اما قرار است تابستان سال آینده برای PC نیز منتشر شوند و حتی پیش فروش آن نیز توسط استودیو 505 Games شروع شده است. نظر شما چیست؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.