Horizon Zero Dawn The Frozen Wilds
یحیی رحیمی

بازی های جدید PlayStation Now: Horizon Zero Dawn و خیلی بیشتر

یحیی رحیمی 28 آذر 1398 بدون دیدگاه
734 بازدید

نیاز به سرویس های آنلاین اخیرا در صنعت بازی های ویدیویی بیشتر شده است. مایکروسافت با Xbox Game Pass خود جولان می دهد و بازی های خوبی را به این سرویس اضافه کرده است. در سوی دیگر نیز سونی با PlayStation Now به رقابت می پردازد. اخیرا سونی لیست بازی های جدید PS4 که در ماه ژانویه به این سرویس اضافه می شوند را اعلام کرده است و Horizon Zero Dawn نیز یکی از همین بازی هاست.

سونی به منظور جذب بازیکنان بیشتری به سمت سرویس PlayStation Now بازی های اختصاصی خود را همچون God of War را در ماه های گذشته اضافه کرده است. اما دقیقا مانند همان بازی ها باید گفت که تنها به مدت محدودی می توانید آن‌ها را تجربه کنید. در مورد دو بازی جدید اضافه شده به نام های Horizon Zero Dawn و Uncharted: The Lost Legacy باید گفت که تنها تا روز 7 آوریل یا 19 فروردین برای نصب و تجربه آن‌ها فرصت دارید.

در مورد بازی Horizon Zero Dawn بگوییم که این بازی از همان ابتدا مشخص بود که Horizon: Zero Dawn یک بازی خاص البته با ریسک بالا و ایده ای ناب است. ساخت عنوان Horizon: Zero Dawn از سال 2011 و بعد از انتشار Killzone 3 آغاز شد و در آن زمان 40 ایده مختلف برای ساخت بازی در Gorilla Games مطرح بود که به گفته کارگردان بازی، Horizon: Zero Dawn ریسکی ترین آن ها بود.

psnow-jenuary-2020

داستان بازی Horizon Zero dawn در ابنده بسیار دوری که در حقیقت شبیه به گذشته ای بسیار دور است رقم می خود که همین یک جمله جادوی داستان بازی و ایده جذاب آن است. انسان ها از زمین و زندگی عادی و خانه و شهرهایشان طرد شده اند و دوباره مانند عصر حجر روی به زندگی قبیله ای و غارنشینی و زندگی در طبیعت آورده اند. تجربه این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر بازی های ماه دسامبر PlayStation Now را از دست داده اید، باید گفت که PUBG و Wolfenstein: The Old Blood هنوز تا 2 مارس در دسترس هستند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.