the-last-of-us-part-2
یحیی رحیمی

کارگردان The Last Of Us Part 2: داستان موازی نسخه اول است

یحیی رحیمی 26 آذر 1398 بدون دیدگاه
624 بازدید

برای بسیاری از گیمرها تازه کار که مدیوم ها و فرانچایزهای کمتری را تجربه کرده اند، عنوان The Last of Us یک شروع فوق العاده بود و با نشان دادن دنیای پسا آخرالزمانی و همچنین داستان فوق العاده و شخصیت پردازی عمیق، بسیاری را سمت خود کشید. این المان ها باعث شد که بازی کاملا قابل درک و حس ساخته شود و البته کیفیت ساخت بالایی را نیز شاهد بود. دنبال این بازی نیز بدون شک همین کیفیت را خواهد داشت و تا به حال اطلاعات زیادی از آن دریافت کرده ایم و می دانیم که بازی The Last Of Us Part 2 چه اندازه فوق العاده است.

اخیرا کارگردان بازی The Last Of Us Part 2 از داستان بازی گفته است و به نظر می رسد که وقایع نسخه اول کاملا در نسخه دوم اکو دارند و یک بازتاب از آن‌ها ایجاد شده است. تعدادی از کاربران تیزبین توانسته بودند در تریلر منتشر شده یک سری نقاط مشابهت میان نسخه اول و دوم پیدا کنند. همین باعث شد که Neil Druckmann نیز نسبت به این صحبت ها واکنش نشان دهد و بگوید که این مسائل اتفاقی نیستند و استودیو روی همه آن‌ها فکر کرده است و به نوعی داستان نسخه دوم موازی نسخه اول پیش می رود.

این رویکردی جالب است زیرا که می تواند خاطرات گذشته را زنده کند و همچینن طرفداران قدیمی را نیز یاد کیفیت گذشته بیندازد و به نوعی فضاسازی سود. داستان های موازی معمولا در بازی های مختلفی استفاده می شوند و این ابزاری جدید نیست. معمولا این المان در سه گانه ها زیاد دیده می شود و در نسخه دوم کمتر. به هر حال The Last Of Us Part 2 محصولی با کیفیت است و برای همین توسعه دهندگان به توسعه بیشتر آن فکر کرده اند.
همان طور که می دانید تاریخ عرضه بازی The Last Of Us Part 2 به ماه مه 2020 موکول شده است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.