death-stranding-bridge-baby-BB
یحیی رحیمی

کودک حاضر در Death Stranding از طریق دسته کنترلر با بازیکن حرف خواهد زد

یحیی رحیمی 9 مهر 1398 بدون دیدگاه
577 بازدید

هیدئو کوجیما تا توانسته المان های عجیب و غریب را در بازی Death Stranding به کار برده است و البته تاریخ عظیمی در زمینه گنجاندن نکات عجیب در بازی های خود دارد و کافی است نگاهی به سری Metal Gear Solid بیندازید. به تازگی او صحبت از نکته عجیب تری کرده است و به نظر کودک موجود در بازی از طریق دسته کنترلر با بازیکن صحبت خواهد کرد.

هفته گذشته کوجیما اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر کرد. همچنین یک باندل جدید نیز کنسول PS4 معرفی شد که دارای یک دسته کنترلر زرد رنگ به قیمت 400 دلار بود. حالا هیدئو کوجیما در توییت جدید خود گفته است که کودک موجود در بازی موسوم به BB از طریق این دسته کنترلر با شما حرف خواهد زد.

مشخص نیست که این قابلیت تنها در اختیار کسانی خواهد بود که باندل Death Stranding را خریداری کنند یا خیر. دیگر بازی ها نیز از دسته کنترلر PS4 Dualshock استفاده کرده اند و برای نمونه بازی GTA V از اسپیکر آن برای تماس های صوتی استفاده می کرد و همچنین Shadow of Mordor نیز پچ پچ ارواح موجود در بازی را پخش می کرد و به نوعی بازیکن را می ترساند که البته این کار واقعا در ارایه حس بازی موفق بود.

مشخص نیست که این صداها به چه شکل خواهند بود و آیا این کودک صحبت خواهد کرد یا یک سری صداها مانند خنده و گریه از خود تولید خواهد کرد. هر چند که تریلر شاهد گریه کردن کودک بودیم و صدای ناهنجار آن را شنیدیم و فهمیدیم که نباید کاری کرد تا به او صدمه وارد شود و باید مدام مواظب او بود. به نظر می رسد که هیدئو کوجیما فوق العاده با فکر بازی است و می خواهد که Death Stranding کامل باشد و پر از ریزه کاری های مختلف.

قرار است که بازی Death Stranding روز 8 نوامبر به عنوان انحصاری کنسول PS4 منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.