یحیی رحیمی

PlayerUnknown’s Prologue همان PUBG 2 نیست: این بازی حتی شوتر نیست!

یحیی رحیمی 26 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,134 بازدید

مراسم The Game Awards 2019 پر از بازی های جدید بود و اطلاعات بسیاری زیادی در مورد عنوان های در حال ساخت پیدا کردیم. ممکن است بعضی از آن‌ها سورپرایز کننده باشند یا اینکه نا امید کننده. یکی از عجیب ترین آن‌ها اما تیزر کوتاهی بود که برای بازی PlayerUnknown’s Prologue از سمت استودیو سازنده PUBG پخش شد. این تیزر تنها یک جلوه اول شخص از یک جنگل بود و چند ثانیه بیشتر طول نداشت. خب این چه بازی است؟ به نظر می رسد که توسعه دهندگان هنوز آماده معرفی کامل نیستند اما می دانیم که این چه بازی نیست!

Brenden Greene در گفتگو با نشریه Forbes اعلام کرده است که بر خلاف گمانه زنی های مختلف بازی PlayerUnknown’s Prologue به هیچ عنوان PUBG 2 نیست و اصلا این موضوع مطرح نیست. جالب است که این بازی حتی یک شوتر نیز نیست. او گفته است که این پروژه ای متفاوت است و استودیو به دنبال عرضه آن برای سراسر جهان است و می خواهید تاثیر جهانی ایجاد کند:

این اولین قدم در این ماجراجویی برای من است. ما استودیو را برپا کردیم و همچنین هدف تجربه و آزمایش فناوری های جدید را برای آن در نظر گرفتیم. ما حالا قدم های بعدی را با این فناوری های ساخته شده بر می داریم و PlayerUnknown’s Prologue نیز اولین قدم ما برای ورود به این دنیای جدید است. من می خواستم شانس این را داشته باشم که بتوانم بازی جدیدی در سطح جهانی عرضه کنم.

همه این صحبت ها عملا چیزی از بازی جدید به ما نمی گوید و مشخص نیست که این بازی چه خواهد بود. با توجه به اسم آن ممکن است اتفاقات قبل از دنیای PUBG را شاهد باشیم. به هر حال اینکه بازی شوتر نیست به مرموز بودن آن بیش از پیش افزوده است. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.