بازی Euro Truck Simulator 2 یورو تراک سیمولیتور 2
محمد صادق شجاعی

بسته الحاقی Heart of Russia بازی Euro Truck Simulator 2 لغو شد

محمد صادق شجاعی 12 خرداد 1401 بدون دیدگاه
929 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو SCS Software به دلیل حمله کشور روسیه به اوکراین، با وجود آن که روند ساخت بسته الحاقی Heart of Russia بازی Euro Truck Simulator 2 (یورو تراک سیمولیتور 2) تقریبا کامل شده بود، اقدام به لغو آن کرده است.

استودیو SCS Software در قالب جدید‌ترین پست منتشر شده در بلاگ خود نوشته است: «به دلیل رنجی که بسیاری از مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، ما تصمیم گرفتیم که از انتشار بسته الحاقی Heart of Russia خودداری کنیم. این امر از آن جهت است که انتشار این DLC به هیچ عنوان حمایت یا تحمل حمله روسیه تلقی نشود».

با استناد به گفته‌های استودیو SCS Software، پیش از آن که روسیه در تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) به اوکراین حمله کند، تیم سازنده تنها 6 تا 8 هفته تا تکمیل روند ساخت بسته الحاقی Heart of Russia بازی Euro Truck Simulator 2 فاصله داشت. سازندگان این DLC از نتیجه تلاش‌های خود برای ایجاد منطقه‌ای جدید و فوق‌العاده زیبا، احساس غرور می‌کنند.

پس از آن که اخبار نگران‌کننده حمله روسیه به اوکراین در رسانه‌ها مخابره شده، سازندگان بسته الحاقی Heart of Russia بازی Euro Truck Simulator 2 نسبت به ادامه ساخت آن دچار شک و تردید شدند. در پست جدیدی که در بلاگ استودیو SCS Software منتشر شده، در این مورد گفته شده است: «ما پرسش‌های زیادی از جمله سوالات واضح را با خودمان مطرح کردیم. آیا می‌توانیم بسته الحاقی Heart of Russia را منتشر کنیم؟ آیا باید ساخت آن را به پایان برسانیم؟ در نهایت به این نتیجه رسیدیم که این DLC را لغو کنیم».

بازی Euro Truck Simulator 2 یورو تراک سیمولیتور 2

بازی Euro Truck Simulator 2 قبلا از اوکراین حمایت کرده است

در حال حاضر، انتشار بسته الحاقی Heart of Russia برای مدت نا‌معلومی به تعویق افتاده است؛ زیرا مستقیما به کشور روسیه مربوط می‌شود. با این حال استودیو SCS Software ممکن است در آینده تصمیم خود را تغییر دهد. این استودیو چنین اعلام کرده است: «همراه با فرا رسیدن زمان باز‌سازی اوکراین و بهبود شرایط آن، ما تلاش خواهیم کرد راهی پیدا کنیم که بسته الحاقی Heart of Russia بتواند نقشی در این امر داشته باشد».

بسته الحاقی Heart of Russia بازی Euro Truck Simulator 2 یکی از بزرگترین DLCهای تاریخ استودیو SCS Software بوده که هزاران مایل جاده جدید را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. روند ساخت این بسته الحاقی در اوایل سال 2021 آغاز شد. اوایل سال جاری، استودیو سازنده بازی یورو تراک سیمولیتور 2 اقدام به انتشار Ukrainian Paint Jobs Pack روی استیم کرد. در قالب این بسته چهار طرح مختلف از پرچم کشور اوکراین و نشان این کشور در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

تمام درآمد حاصل از فروش بسته الحاقی مذکور به خیریه‌های اوکراین اهدا شده تا برای کمک به قربانیان و افراد صدمه‌دیده از جنگ با روسیه، صرف شود. بر اساس اعلام استودیو SCS Software، تا‌کنون بیش از 85 هزار بازیکن در این امر مشارکت داشته‌اند.

نظر شما در مورد بسته الحاقی Heart of Russia بازی یورو تراک سیمولیتور 2 چیست؟ آیا با لغو و عدم انتشار آن موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.